۰

اجتماعی و فرهنگی / دانش آموزی / کل اخبار

تشکیل مجامع خیری سبب رفع مشکلات فضاهای آموزشی است

ژانویه 15, 2018 در 15:29 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان گفت: یکی از مسائل تاثیرگذار برای رفع مشکلات و برون رفت از شرایط ایجاد شده در فضاهای آموزشی، تشکیل مجامع خیری است.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان سامان اظهار داشت: آموزه‌های دینی در رابطه با فرهنگ مشارکت‌های مردمی، یکی از مسائل تاثیرگذار برای رفع این گونه مشکلات و برون رفت از شرایط ایجاد شده در فضاهای آموزشی و تشکیل مجامع خیری است.

وی با بیان اینکه در حوزه مشارکت‌های مردمی در سال گذشته حدود 7 میلیارد ریال به آموزش و پرورش این شهرستان کمک شد، افزود: این نوع همیاری و کمک علاوه بر اینکه باعث افتخار در این شهرستان گردید، سبب برطرف شدن برخی از مشکلات آموزشی در سال‌های گذشته شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان هدف از برگزاری این همایش را تقدیر و تشکر از خیرین مدرسه‌ساز و ارج نهادن به کار بزرگ آنها دانست و تصریح کرد: این خیرین با دستان پر مهر و سخاوتمند خود، گره از مشکلات مدارس شهرستان سامان می‌گشایند که باعث ادعای احترام به آنان است.

دهقانی با عنوان اینکه آموزش و پرورش شهرستان سامان در مقایسه با سال‌های گذشته در همه حوزه‌ها تفاوت اساسی پیدا کرده است، تصریح کرد: ما آموزش و پرورش این شهرستان با رویکرد سند تحول بنیادین با افق 1404 می توانیم دانش آموزان و انسان‌های موفق‌تری را در جامعه تربیت کنیم، به طوری‌که آنان امانتدار، صادق و میهن دوست باشند و این مهم یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و هست.

وی بیان داشت: این نهاد با دلسوزی تمام در حال تلاش و فعالیت است و همه توان ما بر آن است که درصد قبولی دانش‌آموزان را نسبت به مناطق دیگر شهرستان‌های استان به رتبه بالا و جایگاه ممتازی پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، در دومین همایش خیرین مدرسه‌ساز شهرستان سامان، 10 خیر نیک‌اندیش تقبل کردند که هر کدام به صورت جداگانه با ساخت یک کلاس درس که اولویت ابتدایی آن در روستاهای این شهرستان می‌باشند در این امر نیک پسند، شرکت کنند.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این مراسم در کانال تلگرامی سامانِ‌بـرتـر، اینجـا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *