۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار / گزارش تصویری

آئین تودیع و معارفه شهردار جدید سامان برگزار شـد + تصاویـر

ژانویه 11, 2018 در 14:04 توسط

در مراسمی، شهردار جدید شهر سامان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ‌بـرتـر، پیش از ظهر پنج‌شنبه در آئین تودیع و معارفه شهردار جدید سامان، که با حضور جمعی از مدیران استانی و شهرستانی در سالن اجتماعات شهرداری سامان برگزار شد، اسماعیل صفاری سامانی، به عنوان شهردار جدید این شهر، سکان هدایت شهرداری را به مدت 4 سال عهده‌دار شد.

شهردار جدید سامان هم‌اکنون دارای مدرک کارشناسی عمران با 18 سال سابقه اجرایی به عنوان مهندس ناظر و مشاور در شرکت گاز استان چهارمحال و بختیاری را در کارنامه خود داراست.

اسماعیل صفاری سامانی در دوره چهارم، عضو شورای اسلامی شهر سامان بود و هم‌اکنون نیز عضو سازمان نظام مهندسی استان چهارمحال و بختیاری و دارای پروانه اشتغال به کار مهندسی، عضو نظام صنفی کشاورزی شهرستان سامان و استان و همچنین نائب رئیس و عضو هئیت امنای حسینه حضرت ابوالفضل(ع) شهر سامان می‎‌باشد.

وی امروز در این آئین، برنامه‌های اجرایی خود برای شهر سامان را بیان کرد و در این راستا ساماندهی ورودهای شهر سامان، بهسازی مبلمان شهری، پیگیری حل مشکلات معابر و خیابان‌های اصلی، پیگیری و تصویب طرح جامع شهری، ارتقاء شهرداری از درجه 6 به درجه 7 یا 8 را مهمترین اهداف کاری خود در طی 4 سال آتی عنوان کرد و مشارکت همگانی مردم و شورا را لازمه پیشرفت و آبادانی این شهر عنوان کرد.

انتهای پیام/80476/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر این مراسم، اینجـا را کلیک کنید.

 

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *