۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب نماز جمعه سامان مطرح کرد: اهداف مشترک عربستان و صهیونیست‌ها

دسامبر 15, 2017 در 22:06 توسط

امام جمعه سامان گفت: عربستان این قدر با صهیونیست رفیق شده است که صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند اهداف ما با یکدیگر مشترک است.

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از فارس، حجت الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با انتقاد از اظهارات رئیس جمهور امریکا در خصوص مسایل فلسطین و حمایت عربستان از این توطئه، اظهار کرد: آقای بن سلمان آیا نمیدانی که آن‌ها تو را به عنوان انسان قبول ندارند؛ صهیونیست‌ها کتابی دارند به نام تلمود که همان تفسیر کتاب تحریف شده‌ی تورات است و در این کتاب بیان شده که مسلمان از تمامی جانداران پست‌تر است و یهود از همه‌ی موجودات بالاتر! آیا شما تاکنون این کتاب را نخواندی؟

وی در ادامه افزود: عربستان این قدر با صهیونیست رفیق شده است که صهیونیست اعلام کرده است اهداف ما با یکدیگر مشترک است؛ پادشاه عربستان با جنایات خود در دنیای اسلام کمک بزرگی به صهیونیست‌ها می‌کند؛ بدون شک اگر انسان عقل و شعور داشته باشد چنین کاری نمی‌کند.

امام جمعه سامان در ادامه به فرازی از نهج ابلاغه‌ اشاره کرد و افزود: به امام علی(ع) عرضه داشتند که خلخالی در پای یک زن اهل کتاب فرو رفته  و آن را خارج کرده‌اند، امام فرمودند اگر مسلمانی از شنیدن چنین خبری بمیرد من او را سرزنش نمی‌کنم؛ بلکه سزاوار است که از شنیدن این خبر بمیرد، چه جنایت‌هایی که بر زنان مسلمان وارد کرده‌اند و مسلمانان سکوت محض اختیار کرده‌اند.

عقیلی در بیان ویژگی متقین توضیح داد: متقین کسانی هستند که قرآن در خانه‌ی آن‌ها مهجور نیست، قرآن بیگانه با آن‌ها نیست، سوالی که پیش می‌ آید این است که چرا باید قرآن را به صورت ترتیل بخوانیم؛ ترتیل خواندن قرآن یعنی روش ادا کردن قرآن، آهسته خواندن، نه اینکه حتما با یک صوت قاری قرآن خوانده شود، ترتیل یعنی زیبا خواندن قرآن، ترتیل چهار بار در قرآن بکار رفته است.

وی در ادامه افزود: همه‌ی ما اکثرا می‌توانیم قرآن را به صورت ترتیل بخوانیم، باید در هنگام قرائت قرآن به ترجمه‌ی آن هم دقت داشته باشیم؛ سوال دیگری که به وجود می‌آید مقدار قرائت قرآن است که خود قرآن پاسخ داده است هر آن چه برای شما میسر است قرآن بخوانید.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *