۰

دانش آموزی / کل اخبار

اعزام 175 دانش‌آموز دختر سامانی به اردوی راهیان‌نور

دسامبر 5, 2017 در 13:17 توسط

175 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم مدارس شهرستان‌سامان روز سه‌شنبه در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، محمد دهقانی امروز در حاشیه اعرام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی جنوب کشور با بیان اینکه هدف از اعزام این دانش‌آموزان در واقع ترویج فرهنگ مقاومت و حفظ روحیه ایثار و شهادت و همچنین تشریح ارزش‌های دفاع‌مقدس می‌باشد، افزود: هر ساله دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان‌سامان، بر اساس تقسیم‌بندی کشوری از این اردوها استقبال خوب و علاقه‌مند به آشنا شدن با این مناطق عملیاتی هستند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان‌سامان اظهار داشت: 175 نفر از دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم این شهرستان با 4 دستگاه اتوبوس در این سفر 3 روزه، از مناطق‌عملیاتی شلمچه، اروندرود، پاسگاه‌زید، والفجر 8، معراج شهداء اهواز و خرمشهر بازدید خواهند داشت.

وی با عنوان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی همواره به دنبال آن هستند که نوجوانان و جوانان این مرز و بوم را از فرهنگ غنی اسلامی انقلابی دور کنند، تصریح کرد: دانش آموزان اعزامی به سرزمین راهیان‌نور، همانند ملت غیور ایران با سردادن ندای لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا زینب(س) در مقابل رفتار و ادبیات سخیف رئیس جمهوری آمریکا خواهند ایستاد.

دهقانی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان‌سامان در 3 سال گذشته اکثر سهمیه‌های اعلام شده را جهت اعزام دانش‌آموزان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور انجام داده است و این مهم از طرف مسؤولان استانی مورد تقدیر قرار گرفته است.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *