۰

کل اخبار / نماز جمعه

خطیب نماز جمعه سامان: دشمنی آمریکا با بسیج و تفکر بسیجی هم‌چنان ادامه دارد

دسامبر 1, 2017 در 14:13 توسط

امام جمعه شهرستان سامان گفت: دشمنی آمریکا با بسیج و تفکر بسیجی هم‌چنان ادامه دارد، همان آمریکایی که اذعان داشت که ما داعش را خلق کردیم و هم‌اکنون در صدد مبارزه با آن هستند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت‌الاسلام و المسلمین علی‌اصغر عقیلی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان سامان ضمن سفارش نمازگزاران به رعایت تقوای‌الهی، در این راستا اظهار داشت: اکثر مشکلات جامعه و حتی مشکلات فردی ما با رعایت تقوای الهی حل خواهند شد.

امام جمعه سامان با اشاره به تقوای الهی به آیات قرآن کریم در این زمینه پرداخت و افزود: اسم نبی مکرم اسلام(ص) در کتاب تورات و انجیل که تحریف نشده باشد، ثبت و ضبط شده است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها به حادثه زلزله کرمانشاه اشاره کرد و افزود: ساخت و سازهایی که قرار است برای افراد زلزله‌زده ساخته شود باید از استحکام بالایی برخوردار باشند و از ساختمان‌های قبلی محکمتر ساخته شوند.

عقیلی در این راستا ویژگی بارز ساختمان‌سازی را فونداسیون و زیر بنای مطلوب آن برشمرد و بیان داشت: در ساختمان‌های آپارتمانی این نکته باید دقیق تر اجرا شود و اصول آن نیز به درستی رعایت شود.

خطیب نماز جمعه سامان ادامه داد: در مناطق زلزله‌زده غرب کشور، برخی از ساختمان‌ها بافت فرسوده‌ای داشتند که اگر دولت کارمزد وام‌هایی که قرار است به افراد زلزله‌زده بدهد، آن را به صفر برساند، هم اوضاع پیشرفت ساخت و سازها با سرعت بیشتری انجام خواهد گرفت و هم خیال مردم از دغدغه‌های مالی آرام‌تر خواهد شد که بتواند این حادثه ناگوار را کم‌کم رو به فراموشی بسپارند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با توجه به پایان هفته بسیج، اظهار داشت: دشمنی آمریکا با بسیج و تفکر بسیجی هم‌چنان ادامه دارد و همان آمریکایی که در هفته گذشته اذعان داشت که ما داعش را خلق کردیم و هم‌اکنون نیز می گوید ما قصد داریم با داعش مبارزه کنیم.

امام جمعه سامان ادامه داد: آمریکای جنایتکار در واقع می‌خواهد با دشمنان داعش مبارزه کند و هم‌اکنون این کشور با فضای مجازی، ماهواره ها و … دست به دشمنی با بسیج زده است.

عقیلی با عنوان اینکه آمریکا با ایجاد تفرقه توانست کشور اسپانیا را از آغوش اسلام جدا کند، تصریح کرد: این جاست که ضرورت وحدتی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است، بیشتر احساس می‌شود و مساله تفرقه دشمن بین بعضی از مسلمانان متاسفانه جواب داده است که نتیجه آن همان اتفاقات هفته اخیر است که در کشور مصر رخ داده است و نتیجه آن از بین رفتن اتحاد بین شیعه و سنی است که منجر به این گونه اقدامات وحشیانه می‌شود.

خطیب نماز جمعه سامان در بخش دیگری از خطبه‌ها، به فرا رسیدن روز 12 آذرماه، سالروز تصویب قانون اساسی کشور اسلامی ایران به دستان با کفایت آیت الله بهشتی و یاران با وفایش پرداخت و اظهار داشت: دستان دشمن را در این روز هم می‌توان دید، چرا که آمریکا خود گفته بود که اگر مدیریت بهشتی را داشتیم، بیست سال جلوتر بودیم.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *