۰

دانش آموزی / کل اخبار

دانش‌آموزان سامانی با جایگاه آزمایشگاه آشنا شدند

نوامبر 5, 2017 در 15:33 توسط

مدیر پژوهش سرای رازی شهرستان سامان گفت: به مناسبت روز آزمایشگاه، دانش‌آموزان دختر آموزشگاه نجمه(س) سامان با جایگاه آزمایشگاهی و اهمیت آن آشنا شدند.

حمیرا داوودی پیش از ظهر امروز در حاشیه آیین روز آزمایشگاه در گفت‌وگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، افزود: به منظور معرفی نقش و جایگاه آزمایشگاه در یادگیری دانش‌آموزان، آئین گرامیداشت این روز برگزار شده است.

وی با بیان اینکه انجام آزمایش در مدارس می‌تواند منجر به نخستین گام در فرایند ساخت و تولید و همچنین زمینه‌ساز برقراری ارتباط علم و فناوری در بین دانش‌آموزان شود، افزود: فعالیت‌های آزمایشگاهی علاوه بر ثبات یادگیری، به کسب مهارت‌هایی در بین دانش‌آموزان منجر می‌شود که آنان بتوانند در زندگی روزمره‌اشان از آن استفاده بهینه نمایند و زمینه های خلاقیت و نوآوری را در خود فراهم کنند.

مدیر پژوهش سرای رازی شهرستان سامان یادآور شد: در آزمایشگاه‌ها ایده‌ها و عمل باهم پیوند برقرار می‌کنند و فرآیند یاد‌دهی دانش‌آموزان تسهیل و پایدار می‌شود.

داوودی خاطرنشان کرد: امسال به صورت نمادین با برپایی میز کار آزمایشگاهی در محوطه این آموزشگاه برای دانش‌آموزان متوسطه دوم، برای آنان اقدام به برپایی آزمایشگاه‌های فیزیک، شیمی و زیست شناسی نموده‌ایم و برخی آزمایش‌های هیجان‌انگیز توسط دبیران مربوطه انجام شد که مورد استقبال دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی با عنوان اینکه پژوهشسرای رازی شهرستان سامان از تجهیزات آزمایشگاهی فیزیک، شیمی و زیست شناسی کافی برخوردار است، تصریح کرد: این آزمایشگاه هم‌اکنون این آمادگی را دارد که پذیرای کلیه دانش‌آموزان علاقمند از کلیه مناطق استان چهارمحال و بختیاری به این شهرستان شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *