۰

سیاسی / کل اخبار

معاون بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع): 13 آبان یادآور 3 حادثه بزرگ در کشور است/ سرفصل مشترک همه این موارد مبارزه با آمریکاست

نوامبر 4, 2017 در 15:15 توسط

معاون بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: 13 آبان ماه یادآور 3 حادثه بزرگ در کشور است و سرفصل مشترک همه این موارد مبارزه با آمریکا است.
به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، احمد راستینه پیش‌از‌ظهر امروز در اجتماع عاشورائیان استکبارستیز 13 آبان در شهر سامان، با بیان اینکه 13 آبان‌ماه یادآور 3 حادثه بزرگ در کشور و سرفصل مشترک همه این موارد، مبارزه با آمریکای جنایتکار است، افزود: حضرت امام خمینی‌(ره)، آمریکا را یک شیطان بزرگ می‌دانست که قلم‌ها از نوشتن جنایات و زبان‌ها از گفتن این نوع جنایات در کشور شرم دارد.

وی اظهار داشت: در 13 آبان سال 1357، دانش‌آموزان و دانشجویان به همراه تظاهرکنندگان به علت زیاده خواهی‌های آمریکا در ایران وارد دانشگاه تهران شدند و رژیم، این افراد را را به خاک‌و‌خون کشید.

معاون بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با عنوان اینکه حضرت امام خمینی(ره) پیامی آتشی برای دانش‌آموزان، دانشجویان و محصلین حوزه‌های دینی صادر کرد، از منظر ایشان گفت: باید این قشرها علیه آمریکا و اسرائیل حملات را گسترش دهند که این پیام در نوع خود، همان آتش به اختیار بود که از طرف امام راحل(ره) صادر شد و دانشجویان و دانش‌آموزان سفارت و لانه جاسوسی را در 13 آبان سال 1358 تسخیر و آن را اشغال کردند و از آن روز به بعد جنایات آمریکا نسبت به مردم ایران هر روز گسترش یافت.

راستینه خاطرنشان کرد: آمریکا نه تنها با ملت ایران، بلکه با هر نفس آزادی‌خواهی مشکل دارد و میان ترامپ و روسای جمهور دیگر تفاوتی وجود ندارد و هر آنچه که شایسته خود آمریکاست به ملت ایران می‌زنند.

وی با بیان اینکه ملت ایران از عربده‌های شما هیچ گونه هراسی ندارد، تصریح کرد: ملت ایران پاسخ یاوه‌گویی شما را با حضور در اجتماع عظیم عاشورایی 13 آبان داده است.

معاون بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) بیان داشت: کشور آمریکا رژیم کودک‌کش را حمایت و دفاع می‌کند و خود را حامی حقوق بشر می‌داند و این در حالی است که ملت غیور و دشمن‌شکن ایران را تروریست خطاب می‌کند.

وی ادامه داد: ترامپ مشکلش با سپاه نیست بلکه مشکلش با ملتی است که فرزندانی به نام سپاه تربیت کرده و شهید حججی را تربیت کرده است و آمریکا با محور قدرت‌افزایی ایران مشکل دارد.

راستینه با بیان اینکه آمریکا با شهید‌ کردن و کشتن مردم این ملت موجبات استقامت، پایداری و استوار شدن اسلام ناب‌محمدی می‌شود، اظهار داشت: بر همه ما واجب است که صدای شیطان صفت آمریکا را بشنویم و هرگاه با مذاکره، مصالحه و کوتاه آمدن از منافع دشمنی آمریکا، کمتر کنیم جسارت ما افزایش بیشتری خواهد یافت. معاون بازرسی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با تاکید بر اینکه امروز اگر 30 هزار زائر عاشق اباعبدالله‌الحسین(ع) با پای پیاده نماد عزت شیعه را به تصویر می کشند، خاطرنشان کرد: باید هسته‌های مقاومت در سرتاسر دنیا تشکیل شود و بستر ظهور برای منجی عالم بشریت محیا شود، چرا که این ملت درس خود را در 40 سالگی انقلاب پس داده است و امروز به هدایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی پر نشاط و پویاست و صدای دشمن شکن مرگ بر آمریکا، در جای‌جای کشور ایران به گوش می‌رسد.

وی در پایان خطاب به ترامپ با بیان اینکه میان عربده‌های تو و دیگر روسای جمهور آمریکا، هیچ گونه تفاوتی وجود ندارد، افزود: همان‌گونه که یاوه‌گویی بوش را در خلیج‌فارس، اوباما را در توسعه خاورمیانه جدید و به پشتوانه ملت ایران، یاوه‌گویی‌های تو را در گلو خفه خواهیم کرد.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *