۰

دانش آموزی / کل اخبار

طنین فریاد استکبارستیزی مردم سامان در راهپیمایی 13 آبان + تصاویـر

نوامبر 4, 2017 در 12:23 توسط

راهپیمایی یوم الله 13 آبان همزمان با سراسر کشور با حضور گسترده و باشکوه مردم شهرستان سامان به ویژه دانش آموزان این شهرستان برگزار شد.

به گزارس خبرنگار سامانِ بـرتـر، مردم شهید پرور سامان روز شنبه همگام با مردم سراسر کشور با شرکت در راهپیمایی یوم الله 13 آبان، حمایت خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی به نمایش گذاشته و بار دیگر با مشت محکم بر دهان استکبارجهانی کوبیدند.

در این آیین اقشار مختلف مردم از جمله روحانیون، مسوولان اجرایی، قضایی، نظامی و انتظامی، ایثارگران، خانواده‎های معظم شهدا، دانشجویان، تشکل‌های مختلف دانش‌آموزی، بازاریان و کسبه این شهرستان حضور داشتند.

در راهپیمایی 13 آبان قشرهای مختلف مردم، زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموزان و دانشجویان در صحنه حضور داشتند و با سر دادن فریاد های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، تا خون در رگ ماست خامنه ای رهبر ماست، خامنه ای کوثر است، دشمن او ابتر است، 13 آبان یوم الله یوم الله و … خشم و نفرت خود را نسبت به آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی ابراز کردند.

این راهپیمایی با شکوه، علاوه بر شهر سامان، در دهستان های هوره و مارکده از توابع بخش زاینده رود سامان برگزار شد.

در پایان راهپیمایی روز استکبار ستیزی قطعنامه‌ای در 9 بند قرائت و با تکبیر مردم مورد تایید قرار گرفت. 

به گزارش سامانِ بـرتـر، 13 آبان سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه در سال 1343هجری شمسی، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام( 1358ه.ش) و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی« روز دانش‌آموز» نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر در کانال تلگرامی سامانِ بـرتـر، اینجـــا را کلیک کنید.

 

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *