۰

ایثار و شهادت / دانش آموزی / کل اخبار

یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سامان برگزار شد

نوامبر 1, 2017 در 10:49 توسط

همزمان با هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهدای دانش‌آموزی شهرستان سامان با حضور برخی از مسئولان، خانواده‌های معزز شهدا و دانش‌آموزان دختر این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید داوودی صبح امروز در یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان سامان که با حضور 200 نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر این شهرستان برگزار شد، افزود: جایگاه و نقش شهدا در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی بسیار بالاست و اقتداری که امروز نظام اسلامی ما توانسته در دنیا به آن دست یابد، به برکت خون پاک شهدا و در سایه رهنمودهای امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شده است.

رئیس بسیج دانش‌آموزی شهرستان سامان اظهار داشت: شهدا با توکل به خداوند در راه حق، قدم برداشتند و در مسیر راه خویش به جز خداوند بزرگ بر کسی تکیه نکردند.

وی با عنوان اینکه دشمن برای انحراف نسل‌های جوان این انقلاب در حال تلاش است، تصریح کرد: دشمن امروز برای انحراف نسل جوان و انقلابی ما دست به تهاجم فرهنگی زده است که برگزاری این یادواره‌ها می‌تواند نقش موثری در ایجاد مانع اهداف آنان شود.

داوودی خاطرنشان کرد: شهرستان سامان دارای 26 شهید دانش‌آموزی است که شهدای دانش‌آموز از شهدای کربلا درس و الگو گرفتند و با بصیرت و آگاهی راه خود را انتخاب کردند.

به گزارش سامانِ بـرتـر، یادواره شهدای دانش‌آموز شهرستان سامان به منظور پاسداشت از شهید شاخص دانش‌آموزی این شهرستان، «شهید بهنام صحرانشین» با حضور پدر این شهید بزرگوار در هنرستان فنی‌و‌حرفه‌ای الزهرا(س) سامان برگزار شد و در پایان این مراسم از پدر این شهید والامقام تجلیل و قدردانی شد.

شهید بهنام صحرانشین در سال 1348 در شهر سامان متولد شد و در 31 تیرماه سال 1365 در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در فرازی از وصیت‌نامه این شهید والامقام می‌خوانیم «نماز شب را حتما به جای آورید، چون نیمه شب رحمت خدا باز است و انسان مورد رحمت قرار می گیرد.»

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *