۰

دانش آموزی / کل اخبار

رزمایش پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان سامان برگزار شد

اکتبر 30, 2017 در 11:49 توسط

رزمایش عملی آشنایی با پدافند غیرعامل در محیط مدرسه، با هدف آموزش و مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان هنگام وقوع حوادث غیرمترقبه، به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در شهرستان سامان با همکاری برخی از دستگاه‌های اجرایی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، در این رزمایش عملی که روز دوشنبه در هنرستان فنی شهید ذبیحی سامان برگزار شد، برخی ادارات و نهادهای عضو ستاد مدیریت‌بحران از جمله جمعیت هلال‌احمر، آتش‌نشانی، اورژانس 115، نیروی‌انتظامی، بهزیستی، شهرداری، بسیج و سپاه حضور داشتند.

محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در آئین رزمایش پدافند غیرعامل که در این هنرستان برگزار شد، اظهار کرد: این رزمایش با هدف آگاهی‌بخشی و دانش‌افزایی در حوزه دانش‌آموزی در زمینه خروج اضطراری، پناه‌گیری، اطفاء حریق، حمل‌مصدوم، کمک‌های اولیه برگزار می‌شود.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان با بیان اینکه دانش‌آموزان با چگونگی پدافند غیرعامل مانند حوادث طبیعی و غیر طبیعی و دفاع غیرنظامی در برابر تهاجم دشمن را فرا خواهند گرفت، افزود: هر ساله در این روز، بهترین فرصت برای دانش‌آموزان در جهت کسب آمادگی کافی در مواجه با هرگونه خطرات احتمالی می‌باشد.

وی تصریح کرد: موضوع پدافند غیرعامل از مهمترین موضوعات کشور است، که کسب این نوع آمادگی از دوران کودکی و نوجوانی می‌تواند نقش موثری در زندگی تک‌تک این دانش آموزان داشته باشد.

دهقانی یادآور شد: رزمایش عملی پدافند غیر عامل در 70 واحد آموزشی شهرستان سامان برگزار شد.

انتهای پیام/

جهت مشاهده تصاویر بیشتر در کانال تلگرامی سامانِ بـرتـر، اینجـــا را کلیک کنید.

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *