۰

دانش آموزی / کل اخبار

زنگ پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان سامان نواخته شد

اکتبر 29, 2017 در 15:15 توسط

زنگ پدافند غیرعامل همزمان با سراسر کشور امروز (یکشنبه) به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در مدارس شهرستان سامان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، محمد دهقانی پیش از ظهر امروز در آئین زنگ نمادین پدافند غیرعامل در هنرستان دخترانه‌الزهرا(س) سامان اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی به عنوان شاخص‌ترین نوع پدافند غیرعامل محسوب می‌شود که بسیار مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان هدف از پدافند غیرعامل را در بعد فرهنگی، منوط به آن دانست که دانش‌آموزان ارزش‌های اسلامی را حفظ و مبانی عقیدتی را در نظر داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل انتقال آگاهی و دانش با هدف کاهش و یا جلوگیری از خسارت وارده بسیار موثر است و در این راستا می‌بایست در دستور کار مسئولان ذیربط قرار گیرد.

دهقانی با عنوان اینکه آموزش‌های مستمر و مانورها، نقش مهمی در کاهش آسیب‌ها در زمان حوادث دارند، تصریح کرد: آموزش‌های مستمر، به کارگیری تمهیدات و ملاحظات پدافند غیرعامل علاوه برکاهش هزینه‌ها، سبب افزایش کارآیی و دفاع معقول در زمان نیاز خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان خاطرنشان کرد: بر اساس تعریف و بیان ویژگی‌های جنگ سایبری، فضای سایبری، امنیت فضای سایبری و مولفه‌های این فضا، در قالب دومین رزمایش سایبری از تمامی سیستم‌های حیاتی مدارس پشتیبان‌گیری می‌شود.

انتهای پیام/

 سامانِ بـرتـر را در کانال تلگرام دنبال کنید

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *