۰

اجتماعی و فرهنگی / دانش آموزی / کل اخبار

سومین همایش معماران خشت اول در سامان برگزار شد

سپتامبر 18, 2017 در 12:00 توسط

همزمان با فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید، سومین همایش معماران خشت اول در شهرستان سامان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، محمد دهقانی صبح امروز در حاشیه سومین همایش معماران خشت اول که با رویکرد اهمیت آموزش اولیاء دانش آموزان سال اولی و تاثیرگذاری مستقیم و اساسی آنها در روند آموزش فرزندان برگزار شد، افزود: در گام نخست شروع سال تحصیلی جدید، والدین باید با اهداف، برنامه‌های متعدد آموزشی و پرورشی مدارس ابتدایی آشنا شوند تا شاهد همراهی مطلوب‌تر آنها در برنامه های آینده مدارس باشیم.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان اظهار داشت: برگزاری این همایش طی دو مرحله انجام می گیرد که در باب اول قبل از شروع سال تحصیلی و باب دوم، نیمه دوم مهرماه می باشد، به دلیل اینکه برخی مشکلات برای دانش آموزان و اولیاء ظهور و بروز خواهد کرد، در قالب پرسش و پاسخ صورت خواهد پذیرفت.

وی با عنوان اینکه امسال 550 دانش آموز کلاس اولی، سال تحصیلی جدید را در شهرستان سامان آغاز خواهند نمود، تصریح کرد: در راستای آگاهی والدین با اهداف دوره ابتدایی و همراهی خانواده‌ها با فعالیت‌های مدارس، شایسته است که اولیای دانش آموزان پایه اول، با شیوه‌های تدریس، کتاب‌های درسی جدید و محتوای آن‌ها و همچنین آشنایی با ارزشیابی توصیفی آشنایی کامل داشته باشند.

دهقانی اطلاع اولیای دانش آموزان از ویژگی های جسمی و روحی فرزندان و تعامل اولیاء با مدارس را از ضروریات و پیش نیازها در آستانه بازگشایی مدارس عنوان کرد و افزود: آشنایی اولیای دانش آموزان کلاس اولی با ویژگی‌های رشد کودک در این سن، از اهداف برگزاری این همایش است که ایجاد تعامل مثبت و سازنده بین خانه و مدرسه، سبب خواهد شد معلومات عمومی و تخصصی والدین افزایش یابد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان یادآور شد: با توجه به تحول نظام آموزشی کشور و تحقق اهداف، این همایش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

انتهای پیام/

 

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *