۰

ایثار و شهادت / کل اخبار / گفتگو

اسیری که زیر شکنجه شهید شد/ بازگشت پیکر شهید پس از 13 سال از اردوگاه رمادیه به میهن

آگوست 17, 2017 در 15:25 توسط

فرزند آزاده شهید امیرآقا سامانی گفت: امروزه شاهد هستیم که صحبت از ژن خوب به میان می‌آید در حالیکه باید به این افراد گفت ژن تمام ایرانی‌ها خوب است و نمونه این ژن‌های خوب شهید حججی‌ها هستند.

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از فارس، منوچهر خدابخشی سامانی با بیان خاطراتی از نحوه به اسارت درآمدن پدر آزاده شهید خود، اظهار کرد: پدرم امیرآقا خدابخشی سامانی سال 1359 در شهر آبادان به‌دست نیروهای بعث عراق به اسارت درآمد و در سال 1368 در آسایشگاه‌های رژیم بعث عراق به شهادت رسید و پیکر ایشان پس از 13 سال به کشور بازگشت.

وی ادامه داد: پدرم کارگر شرکت نفت آبادن بود و در زمان آغاز جنگ در مهرماه سال 1359 به‌همراه برادرم به نیروهای ایرانی برای دفاع از کشور ملحق شدند و سایر اعضای خانواده ما در دهم مهرماه به شهر سامان از توابع شهرستان شهرکرد آمدند.

فرزند آزاده شهید با اشاره به اینکه پدر شهیدش به‌عنوان نیروی تدارکات در جبهه مشغول خدمت بود، افزود: پدرم زمانیکه با لودر در حال ایجاد خاکریز برای خارج کردن جاده از تیررس نیروهای عراقی بود به اسارت نیروهای بعث عراق درآمد و با توجه به اینکه کارت تردد سپاه پاسداران انقلاب‌اسلامی همراه ایشان بود در ابتدای اسارت شکنجه‌های بسیار سختی توسط نیروهای عراقی به ایشان تحمیل شد.

خدابخشی سامانی با بیان اینکه پدرشان در سن 63 سالگی پس از تحمل ده سال رنج اسارت در اردوگاه رمادیه به شهادت رسید، گفت: پیکر ایشان پس از 13 سال به کشور بازگشت.

وی در پایان با تأکید بر اینکه تمام جوانان ایرانی خوب هستند، ادامه داد: امروزه شاهد هستیم که صحبت از ژن خوب به میان می‌آید در حالیکه باید به این افراد گفت ژن تمام ایرانی‌ها خوب است و نمونه این ژن‌ها شهید حججی‌ها است که در مواقع لزوم و در دفاع از مرز‌های کشور خود را نشان می‌دهند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *