۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار / گفتگو

30 پروژه عمرانی در شهرستان سامان در حال اجراست

آگوست 2, 2017 در 19:45 توسط

فرماندار شهرستان سامان از اجرای 30 پروژه عمرانی در روزهای پایانی دولت یازدهم در این شهرستان خبر داد.

سعید صالحی اردلی پیش از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه امکان سنجی و اولویت سنجی که بر اساس شاخص ها انجام گرفته است، افزود: هم اکنون پروژه های خوبی در سطح شهرستان سامان در حال انجام است که به رغم محدودیت ها و مشکلات اعتباری که وجود داشت، خوشبختانه پروژه های زیر ساختی خوبی با اعتباراتی بالغ بر 100 الی 150 میلیارد ریال شروع شده و اعتبارات آنها مصوب شده است.

وی اظهار داشت: در شهرستان سامان حدود 7 مرکز بهداشتی درمانی در حال اجراست که در شهر سامان علاوه بر اعتبارات مصوب تملک سرمایه ای ملی، پروژه کمربندی سامان که سالیان سال در این دولت و با پیگیری های مکرر انجام شده است در حال اجراست و این پروژه یک روز تعطیلی هم نداشته است.

فرماندار شهرستان سامان خاطرنشان کرد: ورودی شهر سامان با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و باند سبقت پل زمانخان با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال هزینه شده است.

صالحی اردلی با عنوان اینکه پروژه ورودی سامان به شهرکرد با اعتبارات مصوب و دارای طراحی بسیار زیبایی در این خصوص شکل گرفته است، تصریح کرد: یکی از طرح های زیبا، ارزشی، معنوی که نماد ایثار و شهادت در شهرستان سامان حاکم است، ماکت خلبان شهید نعمت اله اکبری سامانی است که تنها خلبان شهید استان چهارمحال و بختیاری محسوب می شود که بزودی تندیس و ماکت این خلبان شهید در شهر سامان اجرایی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان بیان داشت: این شهرستان هم اکنون به یک کارگاه عمرانی به دلیل توجه خاص دولت تدبیر و امید به این شهرستان تبدیل شده است.

وی به معضل آب شرب آشامیدنی در سامان اشاره کرد و اظهار داشت: اعتبار مصوب ما در این خصوص 20 میلیارد ریال است که این پروژه همچنان در حال انجام است.

صالحی یادآور شد: هم اکنون در روستاهای این شهرستان پروژه های بسیار خوبی در پیش روست و احداث 2 آموزشگاه تحصیلی که پیشنهاد مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری که اخیرا در نماز جمعه سامان به ایراد سخن پرداختند، در واقع نیاز مردم این شهرستان می باشد که ما باز هم در این راستا ردیف های قانونی و اعتباری را پیشنهاد می دهیم.

فرماندار شهرستان سامان افزود: هم اکنون 30 پروژه عمرانی در این شهرستان طی روزهای پایانی دولت یازدهم در حال اجراست که جای خوشحال و خرسندی برای مردم و مسئولین نظام و استان می باشد که همکاری خوبی در این زمینه به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *