۰

کل اخبار / گفتگو

اختلال قطعی تلفن همراه در شهر سامان رفع شـد

جولای 3, 2017 در 23:59 توسط

مدیر ارتباطات سیار استان چهارمحال و بختیاری گفت: علت قطعی و اختلالات عمده ای در شبکه تلفن همراه شهـر سامان، از کار افتادن 3 سایت تلفن همراه در این شهر بود که خوشبختانه ساعاتی پیش بر طرف شد.

محمد رضا کوهی شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه از عصر امـروز مکالمات تلفن همراه و همچنین ارتباطات 3G در شهـر سامان دچار اختلال شده بود افزود: شهـر سامان دارای 7 سایت پوشش تلفن همراه می باشد که 3 سایت آنتن دهی این شهر از ساعت 16:00 دچار اختلال و قطعی اینترنت شد که پس از 5 ساعت از تلاش تیم ارتباطات سیار، ما توانستند این مشکل را در شهر سامان رفع و خطوط ارتباطی را به حالت عادی بازگردانیم.

وی اظهار داشت: در شهر سامان 7 سایت آنتن دهی تلفن همراه وجود دارد که ارتباطات اینترنتی 3G، 2G و 4G را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

مدیر ارتباطات سیار استان چهارمحال و بختیاری به زمان پیک مصرف مشترکین تلفن همراه در استان اشاره کرد و بیان داشت: این پیک مصرف از ساعت 10:00 لغایت 13:00 و عصرها نیز از ساعت 17:00 لغایت 22:00 می باشد که هم اکنون در حالت عادی 650 هزار مشترک تلفن همراه در داخل استان فعال می باشند.

کوهی با عنوان اینکه در تعطیلات عید سعید فطر بیش از 80 درصد حجم مشتکرین تلفن همراه در استان افزایش پیدا کرده بود، تصریح کرد: در این ایام تعداد مشترکین تلفن همراه در استان به 1 میلیون 150 هزار مشترک رسیده بود که این افزایش باعث گردید در بعضی از مناطق قطع و یا اختلالات ارتباطی تلفن همراه و اینترنت به وجود آید که این مورد مقطعی بود و پس از پایان مسافرت های عید فطر به حالت عادی بازگشت.

وی به اختلالات ارتباطی در مجتمع تفریحی پل زمانخان سامان در تعطیلات عید سعید فطر اشاره کرد و افزود: قبل از ایام تعطیلات عید سعید فطر، در این مکان حداکثر ظرفیت ارتباطی را افزایش دادیم که با توجه به این افزایش، باز هم اختلالات ارتباطی در این مکان با توجه به ازدحام زیاد مسافران و گردشگران به این مکان تفریحی و تاریخی وجود داشت.

مدیر ارتباطات سیار استان چهارمحال و بختیاری با توجه به راه حل رفع این مشکل در پل زمانخان گفت: در صدد هستیم حداکثر تا ظرف یک ماه آینده، یک سایت پوشش تلفن همراه را در سمت ویلاهای مشرف به پل زمانخان احداث نماییم تا حل مشکل ظرفیت ارتباطی خطوط تلفن همراه در این مکان تفریحی برطرف شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *