۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار / گفتگو

اولین مرکز بخش دیالیز در شهرستان سامان افتتاح خواهد شد

جولای 3, 2017 در 19:21 توسط

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان از افتتاح اولین مرکز بخش دیالیز در ماه جاری در این شهرستان خبر داد.

مرتضی خلیلی عصر امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه اولین مرکز بخش دیالیز شهرستان سامان در ماه جاری و در مرکز خدمات درمانی شبانه روزی سامان آغاز به کار خواهد کرد افزود: 4 دستگاه دیالیز با اعتباری دولتی بالغ بر 5 میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون در حال نصب تجهیزات آن می باشیم.

وی اظهار داشت: با نصب و افتتاح این دستگاه در مرکز درمانی شبانه روزی سامان، بالغ بر 20 بیمار دیالیز قادر خواهند بود که در این مرکز خدمات رسانی به آنان انجام شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با عنوان اینکه پیشتر بیماران دیالیزی در این شهرستان منجر به طی مسافت زیاد و پرداخت هزینه مالی زیادی به جهت انجام دیالیز به مرکز استان می شدند، تصریح کرد: با راه اندازی این دستگاه و ارائه خدمات در این مرکز، بار مالی و انتظار نوبت دهی در بین این بیماران به حداقل خواهد رسید.

خلیلی افزود: در حال حاضر 4 دستگاه دیالیز در این مرکز در حال نصب است که قلب این دستگاه R.O می باشد و در زمان های آتی نیز 2 دستگاه دیالیز دیگر نیز در مرکز درمانی شبانه روزی سامان اضافه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: با نصب 4 دستگاه دیالیز، 8 بیمار دیالیز در این مرکز و در یک نوبت دهی به صورت همزمان پذیرش خواهند شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با اشاره به اینکه کل خدمات دیالیز در این مرکز به صورت رایگان انجام خواهد گرفت اظهار داشت: از طریق اعتباراتی که از طریق مرکز بیماری های خاص کشور صورت می گیرد، در این راستا با تامین امکانات و تجهیزات لازم، ارائه این نوع خدمات به صورت رایگان انجام خواهد گرفت.

خلیلی گفت: زمان افتتاح مرکز بخش دیالیز در صورتی که هماهنگی لازم با شبکه بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری انجام پذیرد، سعی خواهد شد اواخر هفته آینده افتتاح و مورد بهره برداری و استفاده بیماران دیالیز قرار گیرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *