۰

کشاورزی / کل اخبار

افزایش 15 درصدی تولید محصولات کشاورزی و باغی در شهرستان سامان

ژوئن 20, 2017 در 18:45 توسط

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان از افزایش 15 درصدی تولید محصولات باغی و کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
علی خسروی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه در سالجاری پیش بینی می شود برداشت محصولات باغی و کشاورزی شهرستان سامان افزایش داشته باشد، افزود: پیش بینی می شود این نوع برداشت ها شامل 900 تن زرد آلو، 400 تن آلبالو و گیلاس باشد.
وی اظهار داشت: بیش از 100 هکتار از باغات این شهرستان را میوه زردآلو تشکیل داده است که انتظار می رود از این میزان در سال جاری، افزایش چشمگیری از برداشت این محصول در باغات شهرستان سامان وجود داشته باشد.
رئیس جهاد کشاورزی شهرستان سامان با عنوان اینکه ارقام زردآلوهای تولید شده در باغات این شهرستان شامل ملایری، شاهرودی، کتانی و محلی باشد تصریح کرد: ارقام گیلاس های تولید شده در باغات شهرستان سامان نیز از نوع قاهری، صورتی لواسانی، مشهدی و آزادی هستند.
خسروی یادآور شد: بیش از 90 درصد محصولات باغی و کشاورزی شهرستان سامان عمدتا به مناطقی خارج از استان از جمله تهران، اصفهان و… ارسال می شود.
وی با بیان اینکه در سالجاری تولید محصولات گردو و بادام در باغات شهرستان سامان دارای کیفیت و شرایط مطلوبی را دارند، بیان داشت: انتظار می رود امسال میزان تولیدات محصولات باغی و کشاورزی شهرستان سامان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 15 درصدی داشته اشد.
انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *