۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار / گفتگو

ویژه برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه در شهرستان سامان برگزار می شود

می 29, 2017 در 19:38 توسط

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان از ویژه برنامه های گرامیداشت 14 و 15 خرداد ماه در این شهرستان خبـر داد.

سهراب بابادایی امـروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، با بیان اینکه مراسم بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد سال 1342 با حضور اقشار مختلف مردم در این شهرستان برگزار می شود افزود: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان به مدت 3 سال متوالی اعزامی به مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را نداریم ولی در این راستا ویژه برنامه های سالروز رحلت حضرت امام خمینی (ره) در مرکز این شهرستان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: این ویژه برنامه ها در شهرستان سامان در سال جاری با عنوان «امام خمینی (ره)، الگوی مدیریت جهادی» نامگذاری است که در این راستا ویژه برنامه ای همزمان با رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره)، از ساعت 18:30 روز شنبه 13 خرداد ماه با سخنرانی، اقامه نماز مغرب و عشاء و سفره افطار در مصلی مسجد جامع سامان همراه خواهد بود.

بابادایی یادآور شد: مراسم گرامیداشت سالروز حماسی 15 خرداد 1342 در شهرستان سامان، یکشنبه از ساعت 18:30 در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) همراه با اقامه نماز مغرب و عشاء و سفره افطار برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان سامان افزود: این مراسمات با همکاری تشکل های مردمی، هیات های مذهبی، هیات رزمندگان اسلام، هیات حضرت روح الله، هیات کانون فاطمیون مسجد حضرت ابوالقضل (ع) سامان، پایگاه های مقاومت بسیج، هیات امناء مساجد و همچنین با همکاری و همراهی کمیته های اداری ستاد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: قیام خونین 15خرداد اولین قدم در نهضت اسلامی حضرت امام خمینی (ره) است و گرامیداشت این روز، کمتر از گرامیداشت امام راحل و انقلاب اسلامی نیست.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *