۰

انتخابات 1396 / کل اخبار

تعداد واجدین شرایط رأی در شهرستان سامان بیش از 22 هزار نفر است/ بیش از 2 هزار رای اولی در این شهرستان

می 19, 2017 در 02:42 توسط

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان گفت: بر اساس ، تعدادسرشماری سال 1395 واجدین شرایط رأی دهی در شهرستان سامان 22 هزار و 588 نفر است.
سعید صالحی اردلی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر، با بیان اینکه جمعیت سرانه شهرستان سامان در سرشماری سال 1395، بیش از 34 هزار نفر است افزود: از این میزان جمعیت، 22 هزار  و 588 نفر واجدین شرایط رای را در این شهرستان دارا هستند.
وی اظهار داشت: تعداد رای اولی ها در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراهای اسلامی شهرستان سامان 2 هزار و 435 نفر است.
صالحی با عنوان اینکه 36 شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده است تصریح کرد: از این تعداد 10 شعبه ثابت و 1 شعبه سیار در شهر سامان مستقر خواهند شد که از تعداد 36 شعب اخذ رای، 25 صندوق ثابت رای گیری نیز برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است که 14 صندوق ثابت در بخش مرکزی و 11 صندوق ثابت دیگر نیز در بخش زاینده رود مستقر خواهند شد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان تصریح کرد: در رابطه با برگزاری انتخابات پیش رو، 860 نفر به طور مستقیم و به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی در سطح شهرستان سامان جهت برپایی با شکوه تر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را انجام خواهند داد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *