۰

انتخابات 1396 / کل اخبار

فرماندار سامان: تخریب دیگر نامزدها از آسیب‌های جدی و غیر اخلاقی انتخابات است

می 6, 2017 در 21:48 توسط

فرماندار سامان با اشاره به اینکه تخریب دیگر نامزدها از آسیب‌های جدی و غیر اخلاقی است، گفت: لازم است نامزدهای انتخاباتی حرکت در مسیر اصلی تبلیغات را در کنار احترام به سایر کاندیداها و طرفداران آنان مورد توجه ویژه قرار دهند.

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایسنا، سعید صالحی اردلی اظهار کرد: رعایت اخلاق مداری، انصاف و عدم تخریب رقبا باید از ویژگی‌های نامزدهای انتخاباتی باشد.

وی افزود: نامزدهای انتخابات بایستی در شهرها با همکاری شهرداری‌ و در روستا با هماهنگی بخشداران و دهیاران در چارچوب قانون انتخابات عمل کرده و تبلیغات کنند.

صالحی بیان کرد: ارائه مطالب صحیح، عقلانی و قابل اجرا با در نظر گرفتن ظرفیت‌های موجود، کمک به انجام این رویداد عظیم و عدم ایجاد نا امیدی در مردم نسبت به کاندیداها است.

وی ادامه داد: لازم است نامزدهای انتخاباتی حرکت در مسیر اصلی تبلیغات را در کنار احترام به سایر کاندیداها و طرفداران آنان مورد توجه ویژه قرار دهند.

صالحی تاکید کرد: تخریب دیگر نامزدها از آسیب‌های جدی و غیر اخلاقی است.

وی با اشاره به مهیا کردن زمینه لازم برای برگزاری انتخاباتی باشکوه در شهرستان سامان، تصریح کرد: امید است مسئولان برگزار کننده انتخابات اعم از مجریان اصلی ستاد انتخابات شهرستان، ناظران، بازرسان و همه عواملی که به نوعی در انتخابات مسئولیت دارند، با همکاری بیشتر و به دور از حاشیه‌ در انتخابات موثر واقع شوند.

فرماندار سامان اظهار کرد: مردم سامان در دوره‌های گذشته نشان داده‌اند که با متانت در همه صحنه‌ها حضور یافته و شرایط را برای حضور دلسوزان نظام جمهوری اسلامی در انتخابات اعم از شوراهای شهر و روستا و ریاست جمهوری فراهم کرده‌اند.

صالحی گفت: در این شهرستان امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم برای انتخابات پیش‌بینی و مهیا شده است.

وی خاطرنشان کرد: امید است انتخاباتی سالم، با نشاط همراه با حضور حداکثری مردم یرگزار شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *