۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

50 عنوان برنامه، هفته معلم در شهرستان سامان برگزار می شود

آوریل 27, 2017 در 18:21 توسط

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان از اجرای 50 عنوان برنامه همزمان با هفته معلم در این شهرستان خبر داد.

محمد دهقانی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان اینکه آموزش و پرورش از اسفندماه سال گذشته اقدام به نشست ستاد تجلیل از مقام معلم نموده است، افزود: در هفته گرامیداشت مقام معلم 50 عنوان برنامه پیش بینی شده است که در هفته یاد شده، بیش از 300 نفر از کلیه همکاران فرهنگی که در سنوات قبل بازنشته شده اند کارت تبریک به درب منازل آنها ارسال خواهد شد.

وی اظهار داشت: در همین راستا کلیه فرهنگیان شاغل که در مدارس مشغول به تدریس می باشند با حضور مسئولان شهرستانی در روزهای 12 و 13 اردیبهشت ماه در مدارس حضور پیدا خواهیم کرد و این روز را به سنگرداران تعلیم و تربیت تبریک و تهنیت خواهیم گفت.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان در تشریح برنامه های هفته معلم، غبارروبی از گلزار مطهر شهداء، تجلیل از پیشکستوتان بازنشسته فرهنگی که هم اکنون نیز دارای صاحب اثر می باشند و ارتباط تنگاتنگی با این نهاد دارند را از اهم برنامه های این هفته برشمرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: بازدید از جانبازان دفاع مقدس و معلمینی که علاوه بر سنگر تعلیم و تربیت در دفاع از حیثیت میهن اسلامی تلاش کردند، لوح تقدیر و هدایایی به آنان اهداء خواهد شد.

دهقانی به گردهمایی یک روزه با فرهنگیان بازنشسته که در 2 سال قبل به این کسوت نائل شده اند اشاره کرد و اظهار داشت: در هفته معلم گردهمایی با حضور مدیران مدارس این شهرستان و همچنین کادر اداری آموزش و پرورش برگزار خواهد شد.

وی با عنوان اینکه در آغاز هفته معلم برنامه نمادینی در 3 واحد آموزشی در سطح شهرستان برگزار خواهد شد تصریح کرد: این برنامه در شهر سامان و در آموزشگاه معارف این شهر برگزار خواهد شد و در بخش مرکزی در آموزشگاه عفت شوراب صغیر و در بخش زاینده رود نیز در آموزشگاه لقمان حکیم هوره این برنامه نمادین برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان سامان خاطرنشان کرد: با توجه به سهمیه اعلام شده از سوی آموزش و پرورش استان چهارمحال و بختیاری در رابطه با معرفی معلمین نمونه، 4 معلم نمونه از این شهرستان را به استان معرفی خواهیم کرد که یکی از معلمین نمونه که به استان معرفی می شوند با بقیه مناطق 17 گانه به رقابت خواهند پرداخت و مورد تقدیر و تشکر قرار خواهند گرفت.

وی یادآور شد: 3 معلم نمونه دیگر نیز که هر کدام به ترتیب از مقاطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه می باشند به استان معرفی و در طی یک برنامه ریزی خاص از آنها تقدیر و تشکر خواهد شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *