۰

انتخابات 1396 / کل اخبار

کرسی آزاد اندیشی با موضوع انتخابات در دانشگاه پیام نور سامان

آوریل 26, 2017 در 20:34 توسط

کرسی آزاد اندیشی با موضوع شرکت در انتخابات با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور سامان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، همزمان با برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرسی آزاد اندیشی با موضوع شرکت در انتخابات در دانشگاه پیام نور واحد سامان برگزار شد

کارشناس علوم سیاسی و استاد دانشگاه پیام نور واحد سامان در این کرسی آزاد اندیشی، در مورد کلیت موضوع انتخابات افزود: ما باید مطالبه گر باشیم و این مطالبه گری احتیاج به مطالعه و تحقیق دارد.

فریدون طاهری اظهار داشت: ما با تکیه بر قوانین جمهوری اسلامی ایران، باید شخصی را انتخاب نماییم که بتواند برای پیشرفت جامعه کشورمان برنامه داشته باشد و چون ما می دانیم که اگر جامعه رو به پیشرفت باشد تک تک افراد جامعه پیشرفت کرده و سود حاصل به خود آنها بر می گردد.

در ادامه این کرسی آزاد اندیشی، گروه سوال کننده به عنوان مخالف و گروه پاسخ می دهم به عنوان گروه موافق نظرات خود را بیان داشتند که البته هر دو گروه بر این باور بودند که شرکت در انتخابات برای ملت یک سرمایه گذاری است و اختلاف سلیقه ها نباید وحدت کشور را از بین ببرد.

دانشجویان بیان داشتند که در انتخابات یک رأی هم اهمیت دارد و انتخابات را یکی از پایه های مهم انقلاب و مردم سالاری دانستند و در پایان دوار کرسی با جمع بندی نظرات بیان داشتند: عظمت ملت ایران را انتخابات  نشان می دهد و انتخابات تصدیق، تأیید و مستحکم کردن نظام  جمهوری اسلامی است.

در ادامه این کرسی آزاد اندیشی دانشجویان بیان داشتند که انتخابات با سرنوشت مردم کار دارد، ما در هر صورت با هر حزب و گروهی که هستیم باید در انتخابات شرکت نماییم و بهانه های مثل اینکه چرا کاندیدای مورد نظر ما تأیید صلاحیت نگردید یا کاندیدای مورد نظر ما بین کاندیداها نیست رای ندهیم که این غیر از ضرر برای ما و کشورمان چیز دیگری به ارمغان نمی آورد.

دانشجویان حاضر در این کرسی آزاد اندیشی بیان داشتند: اگر کسی تأیید صلاحیت نگردید این بدان معنا نیست که قابل اعتماد نمی باشد، شاید بر این باور است که در دوره های قبلی، خود هر برنامه ای که داشته است را اجرا نموده و باید فرد دیگری که هدف و برنامه های تازه ای برای اجرا و پیشرفت داشته باشد در صحنه بیاید.

یکی از دانشجویان ابراز داشت: در زمان حضرت محمد (ص)، ابوذر یکی از یاران با وفا و دوست داشتنی حضرت محمد (ص) بود ولی هرگز پست مدیریتی به او واگذار نگردید؛ ما همه در کشورمان یک هدف را دنبال می کنیم و آن هم وحدت ملی است و هیچ حزب و گروهی سعی بر دو قطبی بودن کشور را ندارد.

دانشجویان با تاکید بر اینکه همه با هم با اقتدار در 29 اردیبهشت ماه پای صندوق های رای خواهیم رفت افزودند: این حضور ما سبب خواهد شد تا در میدان نبرد همچنان پیروز و سربلند باشیم و در این راستا با فکر و بصیرت وارد شویم و کسی را انتخاب نمایم که کشور را به دشمن نفروشد و خود را سپری در برابر مشکلات کشور قرار دهد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *