۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

امام جمعه سامان: اگر روحیه انقلابی گری در اقتصاد ما جریان پیدا کند، به قله های پیروزی دست خواهیم یافت

آوریل 25, 2017 در 01:00 توسط

امام جمعه سامان گفت: اگر روحیه انقلابی گری یعنی اتکاء به قدرت الهی و مردمی در اقتصاد ما جریان پیدا کند، اقتصاد ما نیز همانند عرصه های سیاسی به آن قله های پیروزی دست پیدا خواهد کرد

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام و المسلمین محسن ملکپــور شهرکی در اولین نشست شورای اداری شهرستان سامان در سال جاری ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید مبعث که یکی از اعیاد بزرگ ما مسلمانان به شمار می رود افزود: روز مبعث روزی است که رسول گرامی اسلام (ص) به پیامبری مبعوث شد.

وی اظهار داشت: در معجزات انبیاء (ع) همان بس که حضرت موسی (ع) همچون جادوگری بر مردم آن زمان غلبه داشت و حضرت عیسی (ع) نیز که فلج و زمین گیر زیادی شده بود و مردم نیاز به طب داشتند، پس به حضرت عیسی (ع) لقب زنده کردن مرده را دادند که کسی در آن برهه از زمان قادر به انجام این کار نداشت و پس از آن نیز حضرت محمد (ص) زمانی فرستاده شد که خطبه و سخنوری رایج در جامعه شایع بود.

امام جمعه سامان بیان داشت: روزنامه تایمز لندن در ژوئیه سال 1982 می نویسد: انقلاب اسلامی در یکی از حساس ترین نقاط جهان همچون زلزله ای غیر مترقبه اردوگاه آرام و بی دغدغه استکبار عالمی را به لرزه در آورد.

وی ادامه داد: با وقوع انقلاب اسلامی برای اولین بار یک کشور مسلمان به طور موفقیت آمیزی قدرت های بزرگ غربی را به مبارزه طلبید و آنها را تحقیر کرد که همه قدرت های جهان در مقابل ایران به عجز و ناتوانی افتادند.

حجت الاسلام ملکپــور از دیدگاه رابرت کالستون دانشمند کانادایی خاطرنشان کرد: این یک معجزه است که یک انقلاب مکتبی و الهی بتواند در جهان امروز این طور تحقق پیدا کرده و در جهت استقرار عدالت پیشروی کند و این انقلاب بدون شک از جانب خداوند حمایت می شود.

وی با عنوان اینکه امام خمینی (ره) به پیروی از انبیاء الهی ثابت کرد که دین داری برابر با انقلابی گری است افزود: اگر همان روحیه انقلابی گری یعنی اتکاء به قدرت الهی و مردمی در اقتصاد ما جریان پیدا کند، اقتصاد ما نیز همانند عرصه های سیاسی به آن قله های پیروزی دست پیدا خواهد کرد و لذا در اقتصاد به دنبال کسانی هستیم که بتوانند برای زندگی مردم بجنگند.

امام جمعه سامان به فرمایشات گوهربار رهبر معظم انقلاب اسلامی در اول فروردین 1394 اشاره کرد و از منظر ایشان فرمود: امروز عرصه اقتصاد به خاطر سیاست های خصمانه آمریکا یک عرصه کارزار و یک جنگ است، جنگی که از نوع خاص در این عرصه کارزار هر کسی بتواند به نفع کشور تلاش کند، جهاد کرده است.

وی اظهار داشت: تجربه ها در همه عرصه ها نشان داده است که با وجود تحریم ها در هر جایی که مبارزه کرده ایم پیروز شده ایم از جمله در منابع دفاعی، ساخت پهبادها، ساخت موشک ها و نیز ساخت سلول های بنیادین بوده است.

حجت الاسلام ملکپــور با تاکید بر اینکه برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی کشور عمل انقلابی را می طلبد، تصریح کرد: این نوع عمل انقلابی مردم، در این چند روز آینده حضور پرشور در انتخابات، حضور حداکثری و انتخاب اصلح، متدین، انقلابی و کار آمد است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای سالجاری در مشهد مقدس به آن اشاره و تاکید داشتند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *