۰

کل اخبار

اجرای 10 عنوان برنامه همزمان با هفته سلامت در شهرستان سامان

آوریل 20, 2017 در 17:45 توسط

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان از اجرای 10 عنوان برنامه همزمان با هفته سلامت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مرتضی خلیلی امروز در نشست کارگروه بهداشت سلامت و امنیت غذایی شهرستان سامان با بیان اینکه از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه به عنوان هفته سلامت نامگذاری شده است افزود: برنامه های متعددی در راستای شعار جهانی بهداشت که با موضوع «در مورد افسردگی صحبت کنیم» برنامه های مطلوبی در سطح شهرستان سامان برگزار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در راستای ایجاد نشاط، شادابی و امید برنامه ریزی های متعددی انجام خواهد شد و در کنار آن نیز طرج ویژه نظارت های بهداشتی متناسب در سطح شهرستان به مردم ارائه خواهد شد.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان سامان با عنوان اینکه همایش پیاده روی خانوادگی همزمان با هفته سلامت در شهرستان سامان انجام خواهد شد تصریح کرد: این همایش صبح روز جمعه اول اردیبهشت ماه از ساعت 07:00 صبح از ابتدای بلوار جانبازان به سمت باغ تالار هتل گلهای سامان برگزار خواهد شد که در این همایش به شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با هفته سلامت نیز جشنواره غذاهای سنتی، بومی و محلی در این شهرستان برپا خواهد شد و همچنین در پیرامون برنامه های این هفته، طرح اجرا و تبیین بیمارهای افسردگی و غیر واگیردار را نیز در نظر داریم که برای عموم و اقشار مختلف مردم در سالن مرکز بهداشت و درمان این شهرستان برگزار خواهد شد.

خلیلی افزود: آموزش و پرورش شهرستان سامان نیز به مناسبت هفته سلامت، برنامه ریزی های متعددی در خصوص ایجاد شور و نشاط در بین دانش آموزان و تبیین برنامه های مربوطه ایجاد نموده است که از جمله برگزاری مسابقات نقاشی، روزنامه دیواری و تهیه برشورهای آموزشی می باشد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *