۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

افتتاح طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مرکز بخش زاینده رود سامان

آوریل 20, 2017 در 14:35 توسط

همزمان با دهه تاسیس حساب 100 امام خمینی (ره) و سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، طرح های بنیاد مسکن در مرکز بخش زاینده رود سامان افنتاح شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری امروز در آئین افتتاح طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهستان هوره مرکز بخش زاینده رود که به منظور افتتاح و بهره برداری اجرای طرح هادی پروژه های عمرانی معابر روستایی این دهستان سفر کرده بود اظهار داشت: در سال گذشته در سطح استان و شهرستان سامان کارهای عمرانی بسیار مطلوبی از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این استان انجام گرفته است.

سهراب رئیسی با بیان اینکه در دهه سالروز تاسیس بنیاد مسکن در سطح استان چهارمحال و بختیاری پروژه هایی که به بهره برداری رسیده اند بالغ بر 450 میلیارد ریال بوده است افزود: این پروژه ها شامل پرداخت تسهیلات اجرای طرح های هادی و ما بقی آنها شامل طرح های عمرانی بوده اند.

وی اظهار داشت: سال گذشته در شهرستان سامان بالغ بر 5 میلیارد ریال طرح های هادی به اجرا رسیده است که در این راستا 7 روستای این شهرستان این طرح در آنها به صورت 100 درصدی انجام شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با عنوان اینکه در دهستان هوره که طرح هادی آن با رویکرد گردشگری از سال 1393 تهیه شده است تصریح کرد: در این مدت طرح های عمرانی خوبی به سرانجام رسیده است که مجموع هزینه های انجام شده در روستاهای این شهرستان شامل اجرای جوی و جداول، پیاده رو سازی معابر با سطحی معادل 2 هزار متر مربع بوده است.

رئیسی خاطرنشان کرد: زیرسازی، بهسازی و آسفالت معابر این روستا معادل 5 هزار متر مربع انجام شده است که البته با قیر یارانه ای به میزان 400 تن که در اختیار ما قرار داده شده بود توانستیم این طرح را امروز به بهره برداری برسانیم.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از اجراهای طرح هادی در روستای هوره، پرداخت تسهیلات بوده است اظهار داشت: در این روستا 245 فقره تسهیلات احداث مسکن پرداخت شده است و در طی این دوران پرداخت های ما رقمی در حدود 40 میلیارد ریال انجام مقاوم سازی آنها بوده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در راستای اجرای طرح هادی در روستای هوره، صدور اسناد مالکیت اماکن انجام شده است که بالغ بر 55 سند اماکن داخل محدوده طرح بوده است که با همکاری اداره ثبت و اسناد و املاک صادر و به متقاضیان تحویل داده شده است.

وی افزود: زمین هایی به افراد واجد الشرایط در این خصوص واگذار شده است و در سال جاری نیز برنامه های مطلوبی برای صدور اسناد داریم و آن دسته از افرادی هنوز جهت دریافت سند مالکیت مراجعه نکردند، می بایست تشکیل پرونده دهند تا با تسهیلاتی که امسال از  150 میلیون ریال به 200 میلیون ریال افزایش پیدا کرده است، استفاده نمایند.

به گزارش سامانِ بـرتـر، طرح های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی امروز با حضور مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، فرماندار سامان و بخشدار زاینده رود در دهستان هوره سامان افتتاح و به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *