۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

فرمانده سپاه ناحیه سامان: اقتصاد مقاومتی ما را از ترفندهای دشمنان مقاوم می سازد

آوریل 20, 2017 در 01:15 توسط

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان گفت: اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که ما را از ترفندهای دشمنان مقاوم می سازد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سرهنگ دوم پاسدار مهرداد رحیمی شامگاه چهارشنبه 30 فروردین ماه در سومین نشست حلقه های صالحین پایگاه شهید بهشتی مسجد جامع سامان در سال جاری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوعات اقتصاد مقاومتی، آن را نشانگر آن دانست که در این راستا قطعا باید فعالیت و تلاش نمود تا بتوانیم به موضوعات و منویات مقام معظم رهبری برسیم.

وی با اشاره به سال جاری که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال نامگذاری شده است اشاره کرد و افزود: اگر بخواهیم تعریف مختصری از مبحث اقتصاد مقاومتی داشته باشیم، آن بدان معناست که اقتصاد مقاومتی ما را از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همیشگی هم هست حفظ می نماید.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان با عنوان اینکه اقتصاد مقاومتی، اقتصادی است که ما را از ترفندهای دشمنان مقاوم می سازد تصریح کرد: اقتصاد یعنی بالا بردن تولید با منابع محدود است که این مهم در چند جا بیان شده است.

وی خاطرنشان کرد: مجموعه اقتصاد و منابع محدود شامل منابع طبیعی، ذخایر، سرمایه، دانش و نیروی انسانی می باشد که آنچه در جامعه کنونی شاهد آن هستیم همان ذخایر ارزشمند طبیعی است که منابع و ذخایر ارزشمند آن در دنیا بی نظیر است.

سرهنگ رحیمی وجود نیروی انسانی، جوان و با نشاط را در سطح جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: آن سرمایه ای که مد نظر ما در اقتصاد جامعه است شامل زیر ساخت ها، راه ها و اماکن می باشند که خوشبختانه از آن لحاظ غنی هستیم.

وی بیان داشت: سطح دانش در کشور ما می تواند گره گشای مسائل اقتصادی مملکتان باشد و ما باید بر روی این مهم و همچنین بحث مدیریت دانش تلاش بیشتری کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان به مراحل 5 گانه شکل گیری انقلاب اسلامی از منظر مقام معظم رهبری اشاره کرد و اظهار داشت: این مراحل شامل پیروزی و به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی، تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی، تشکیل دولت جمهوری اسلامی، جامعه اسلامی و مرحله آخر نیز تشکیل تمدن اسلامی به حاکمیت امام زمان (عج) می باشد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *