۰

انتخابات 1396 / کل اخبار

انتخابات در 36 شعب اخذ رای در شهرستان سامان برگزار می شود

آوریل 19, 2017 در 14:35 توسط

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان از برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در 36 شعب اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

سعید صالحی اردلی امروز در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بیان این مطلب اظهار داشت: مطابق ماده 38 و 39 قانون انتخابات ریاست جمهوری و بر اساس تقویم زمان بندی انتخابات، جلسه تعیین شعب ثبت نام و اخذ رای در محل فرمانداری شهرستان سامان برگزار شد که در این رابطه مقرر شد 36 شعب اخذ رای به صورت ثابت و سیار در این شهرستان تعیین و مستقر شوند.

وی با بیان اینکه در انتخابات پیش رو، 10 شعبه ثابت و 1 شعبه سیار در شهر سامان مستقر خواهند شد افزود: از تعداد 36 شعب اخذ رای، 25 صندوق ثابت رای گیری نیز برای انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان تعیین شده است که 14 صندوق ثابت در بخش مرکزی و 11 صندوق ثابت دیگر نیز در بخش زاینده رود مستقر خواهند شد.

فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان سامان تصریح کرد: در رابطه با برگزاری انتخابات پیش رو، 860 نفر به طور مستقیم و به عنوان عوامل اجرایی، نظارتی و پشتیبانی در سطح شهرستان سامان جهت برپایی با شکوه تر انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا را انجام خواهند داد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، 29 اردیبهشت سال جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *