۰

کل اخبار

پیام تبریک فرماندار شهرستان سامان به مناسبت آغاز سال 1396

مارس 20, 2017 در 14:20 توسط

فرماندار شهرستان سامان، فرا رسیدن سال 1396 هجری شمسی و شروع فصل بهار نو را به تمامی هموطنان و شهروندان فهیم این شهرستان تبریک گفت.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در بخشی از پیام سعید صالحی اردلی آمده است: آغاز سال 1396 هجری شمسی، فرارسیدن نوروز باستانی و بهار طبیعت، سالی که مزین به سال اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال است است را تبریک گفته و برای همگان سالی توأم با عزت و سربلندی همراه با سلامتی و آسایش آرزو می نمایم.

دراین پیام افزوده است: نوروز مظهر زیبایی های خلقت الهی، سرآغاز تحولی ژرف و امید برانگیز در روح و روان انسان که همواره پیام آور صلح و دوستی است، در آستانه ی روزی نو و نوروزی دیگر، چه نیکوست یاد و خاطره ی همه ی شهدا که جان خویش را در طبق اخلاص نهادند گرامی بداریم .

دربخش پایانی پیام فرماندار سامان آمده است: فرا رسیدن سال جدید را به یکایک مردم ، مسوولان، خانواده های معظم شهدا ، ایثارگران ، جانبازان، آزادگان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس تبریک و تهنیت عرض نموده و برای مقام معظم رهبری آرزوی سلامتی و تندرستی و برای دولت خدمتگزار تدبیر و امید آرزوی موفقیت دارم و سالی پر از خیر و برکت را از درگاه ایزد منان برای عموم مردم شریف شهرستان خواستارم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *