۰

کل اخبار

نظارت دقیق و مستمـر بر صنوف و بازاریان شهرستان سامان

مارس 15, 2017 در 21:30 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: همه دستگاه های نظارتی موظف هستند که با نظارت دقیق و مستمر خود به جهت تامین امکانات و خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در آخرین نشست شورای اداری شهرستان سامان اظهار کرد: این نشست صرفا به خاطر قدردانی از زحمات و تلاش همه مسئولین شهرستان سامان که در طول یک سال در راستای ایجاد زیرساخت های این شهرستان تلاش کردند برگزار شده است.

وی با بیان اینکه آمادگی کامل در رابطه با هماهنگی و اجرای دقیق مصوبات ستاد تسهیلات سفر شهرستان انجام شده است افزود: قصد داریم در این نشست از حضور همه دستگاه ها، با حضور فعال خود در راستای خدمات رسانی مطلوب به مردم و به خصوص گردشگران که به این شهرستان سفر می کنند نسبت به ارائه خدمات اقدام کنند.

فرماندار شهرستان سامان اظهار داشت: همه دستگاه ها و به خصوص دستگاه های خدمات رسان و اعضای هماهنگی مدیریت بحران، از آمادگی لازم و تنظیم کشیک برای خطرات و حوادث احتمالی در ایام تعطیلات نوروز را داشته باشند.

وی به فرا رسیدن ایام برگزاری انتخابات در سال آتی اشاره کرد و بیان داشت: امروز دستور شروع انتخابات ابلاغ شده است و همه ادارات با ارائه مواد قانونی که با تاکید بر انتخابات قانونی اعم از انتخابات ریاست جمهوری و انتخابات شوارهای اسلامی شهر و روستا می باشد انجام می گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان با عنوان اینکه در سال 1396 انتخابات هر چه باشکوه تری در پیش خواهیم داشت تصریح کرد: در این رابطه همه دستگاه های اجرایی این شهرستان با هماهنگی، همراهی و پیش بینی های لازم برنامه ریزی های خود را در این راستا داشته باشند.

صالحی به پیش بینی ها و برنامه ریزی های لازم در خصوص ستاد تسهیلات و تنظیم بازار شهرستان سامان را یادآور شد و افزود: مایحتاج های شب عید از جمله میوه، مرغ، ماهی و سایر امکانات مهیا شده است که این نوع مایحتاج ها نه تنها برای مردم این شهرستان بلکه برای مسافران و گردشگران نوروزی نیز مهیاست و ما از امروز این آمادگی را داریم که این نوع مایحتاج ها را در اختیار مصرف کنندگان و همه مسافران و گردشگران قرار دهیم.

فرماندار شهرستان سامان به تنظیم لیست کشیک محلی صنوف از جمله خدماتی و توزیعی و به خصوص صنف خبازان را در این شهرستان اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا همه دستگاه های نظارتی موظف هستند که با نظارت دقیق و مستمر خود به جهت تامین امکانات و خدمات مطلوب تر به مسافران و گردشگران ارائه دهند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *