۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

آیین تجلیل از پرسنل بازنشسته شهرداری سامان برگزار شد

فوریه 21, 2017 در 20:30 توسط

آئین تجلیل از 7 پرسنل بازنشسته سال 1395 شهرداری سامان با حضور جمعی از پرسنل این شهرداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، شهردار سامان امروز در آئین تجلیل از مقام بازنشستگان شهرداری سامان با بیان اینکه 7 نفر از پرسنل شهرداری سامان امروز به مقام بازنشستگی نائل آمدند افزود: این افراد به صورت تفکیک از واحدهای فنی، خدمات شهری، اداری و رانندگان خدوم و زحمت کش شهرداری بودند که در طول 30 سال با فعالیت های شبانه روزی، خدمات ارزنده ای را در راستای ایجاد تحقق اهداف شهرداری به همشهریان خود ارائه کردند.

یزدان آقاخانی اظهار داشت: این تقدیر و تشکر از مقام بازنشستگان می تواند در جهت افزایش راندمان نیروهای فعلی شهرداری نقش موثر و مهمی داشته باشد.

وی با اشاره به رویکرد شهرداری سامان مبنی بر حرکت مدیریت شهری در مسیر اقدامات و فعالیت های فرهنگی و اجتماعی، تاکید کرد: بدون شک، باید از سازماندهی نیروها بهره جست که تجلیل از بازنشستگان شهرداری سامان، خود، گامی مهم و موثر در این مسیر است.

شهردار سامان خاطرنشان کرد: شهرداری سامان در آینده و در هر زمانی که نیاز به کمک و همیاری فکری داشته باشد، از تجربیات ارزشمند این افراد در راستای شکوفایی و رونق شهر بهره خواهد گرفت.

آقاخانی با تاکید بر اینکه زمانی یک اداره می تواند کارآیی داشته باشد که کوچک و چابک باشد تصریح کرد: نیروهای شهرداری سامان در 5 سال گذشته 80 نفر پرسنل داشت که هم اکنون این تعداد در سالجاری کمتر از 35 نفر می باشند که بیش از 60 درصـد پرسنل بازنشست و از خدمات شهرداری برون سپاری گردیدند.

وی خاطرنشان کرد: این شهرداری یکی از شهرداری هایی است که در سطح استان تعداد راندمان نیروهای اداری و کارگری آن از چارت سازمانی کمتری را داراست.

شهردار سامان ادامه داد: این مهم جای بسی خوشبختی است که بتوانیم با ایجاد چنین شرایطی، یک واحد منسجم و هماهنگ را در این نهاد عمومی غیر دولتی دارا باشیم.

وی یکی از فعالیت های این نهاد را در راستای ایجاد اقتصاد مقاومتی برون سپاری عنوان کرد و اظهار داشت: در این زمینه شهرداری سامان با ایجاد خدمات شهری آن را برون سپاری کرده است که توانسته نظارت عالیه بر اجرای این امور را انجام دهد و سبب کاهش هزینه ها شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *