۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

پرداخت 114 مورد تسهیلات ازدواج در شهرستان سامان

ژانویه 20, 2017 در 00:00 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: تعداد 114 مورد تسهیلات به ارزش 9 میلیارد و 120 میلیون ریال در حوزه ازدواج جوانان طی امسال توسط بانک‌های شهرستان سامان پرداخت شد.

IMG_1939 (Copy)

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از فارس، سعید صالحی اردلی در ستاد ساماندهی امور جوانان در چهارمحال و بختیاری با اشاره به عملکرد این ستاد در شهرستان سامان اظهار کرد: برگزاری چهار جلسه با 56 مصوبه و پنج جلسه کمیته‌های تخصصی برای ساماندهی به امور جوانان این شهرستان صورت گرفت.

وی با اشاره به اینکه امور مربوط به جوانان در ستاد ساماندهی شهرستان سامان با تشکیل کمیته‌های تخصصی و برگزاری جلسات کارگروه با حضور دستگاه‌های ذی‌ربط در پنج حوزه ازدواج، اشتغال، مسکن، اوقات فراغت و هویت پیگیری شدند، افزود: تعداد 114 مورد تسهیلات به ارزش 9 میلیارد و 120 میلیون ریال در حوزه ازدواج جوانان طی امسال توسط بانک‌های این شهرستان پرداخت شده است.

فرماندار شهرستان سامان با تأکید بر اینکه سهم تعهد اشتغال در شهرستان سامان در سال 95 تعداد 564 مورد بوده که 434 مورد آن محقق شده است، گفت: تسهیلات پرداخت شده حوزه اشتغال شهرستان سامان 39 مورد به ارزش هشت میلیارد و 180 میلیون ریال است.

صالحی به فعالیت‌های حوزه اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری و شرکت در بیش از 70 برنامه و مسابقه فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان و کشور، شرکت دو هزار و 888 نفر در دو بخش ورزش همگانی و قهرمانی و حضور تعداد 283 نفر از جوانان شهرستان در مسابقات استانی و کشوری از جمله این فعالیت‌ها هستند.

وی تأکید کرد: همچنین کسب 25 مقام کشوری و 56 مقام استانی توسط جوانان ورزشکار شهرستان سامان، برگزاری بیش از 10 مسابقه ورزشی و حضور 500 نفر از جوانان بسیجی در مسابقات و شرکت 680 نفر از دانش‌آموزان این شهرستان در کلاس‌های تابستانه از دیگر فعالیت‌های حوزه اوقات فراغت ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان است.

فرماندار شهرستان سامان افزود: فعالیت‌های حوزه هویت جوانان در شهرستان سامان شامل اعزام بیش از 520 دانش‌آموز دختر و پسر به اردوهای راهیان نور، برگزاری یادواره شهدای شهرستان و حضور بیش از 30 نفر از مردم در آن، اعزام بیش از یک هزار و 200 نفر از جوانان به اردوهای مشهد مقدس، قم و جمکران، برگزاری تعداد بیش از 20 نشست فصلی با عنوان روشنگری جوانان و… هستند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *