۰

اجتماعی و فرهنگی / کل اخبار

اجرایی شدن 10 کارگاه آموزشی و پیشگیری از اعتیاد در شهرستان سامان

ژانویه 19, 2017 در 09:10 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: با رویکرد فراگیر بودن جدی و ایجاد ائتلافی همه جانبه در مسیر کنترل و مهار پیشگیری از مواد مخدر اقدامات بسیار مطلوبی در شهرستان سامان شکل گرفته است.

IMG_7807 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی در نشست ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان با بیان اینکه آسیب های متفاوتی در سطح جامعه از جمله اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد افزود: آنچه که ما در سطح شهرستان و در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر پیگیر آن هستیم به عنوان مهمترین آسیب به صورت مزمن وجود دارد که اغلب در غیاب مردم و با مشارکت مردمی نسبت به اعتیاد، به عنوان یک بلای خانمان سوز در این شورا در دستور کار قرار دادیم.

وی اظهار داشت: در این راستا ما باید با یک تصویر واقعی و به دور از سیاه نمایی و انکار به جامعه، آن را ارائه نمائیم تا تصمیم گیران دولتی و مردم بتوانند مسئولیت خودشان را انجام دهند.

صالحی اردلی با عنوان اینکه اقدامات بسیار مطلوبی با رویکرد فراگیر بودن جدی و ایجاد ائتلافی همه جانبه در مسیر کنترل و مهار پیشگیری از مواد مخدر انجام شده است خاطرنشان کرد: در این راستا 10 کارگاه آموزشی و پیشگیری از اعتیاد را در شهرستان سامان برنامه ریزی نموده ایم.

فرماندار شهرستان سامان تاکید کرد: با افزایش آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم می توان در خصوص پیامدهای خانمانسوز اعتیاد و کاهش آسیب های اجتماعی می توان آن اطلاع رسانی کرد.

در پایان این مراسم، اعضای ستاد شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سامان از مرکز ترک اعتیاد (تولد دوباره سامان) در این شهرستان بازدید کردند و از نزدیک با اعضای این کمپ با شنیدن صحبت های آنان به بررسی پیشنهادات و مشکتلاتشان پرداختند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *