۰

اقتصادی - عمرانی / کل اخبار

بررسی 14 پرونده طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان

ژانویه 16, 2017 در 20:00 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: 14 پرونده در راستای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان مورد بررسی و کارشناسی قرار گرفته است.

photo_2017-01-16_17-09-12

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی صبح امروز در دوازدهمین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان سامان با اشاره به شعار امسال با عنوان اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل افزود: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی با توجه به اینکه ماهیت اصلی آن ساماندهی امور اقتصادی در سطح کشور می باشد، لذا می بایست با تلاش همه دستگاه های اجرایی و با توجه به موقعیت گردشگری و کشاورزی در سطح شهرستان سامان آن را به هدف نهایی برسانیم.

وی اظهار داشت: با وجود موقعیت های گردشگری و کشاورزی به خصوص در زمینه ایجاد و توسعه باغات که در شهرستان سامان وجود دارد، درخواست هایی مبنی بر این موارد به سرانجام رسیده است که ماحصل آن بررسی و کارشناسی 14 پرونده در راستای ایجاد طرح های اقتصاد مقاومتی در این شهرستان بوده است.

صالحی اردلی به تعامل نسبتاً مطلوب بانکها در ایجاد تسهیلات اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان را یادآور شد و افزود: پرونده های مورد بررسی شده اغلب در رابطه با طرح های کشاورزی و گردشگری در سطح شهرستان بوده است که خوشبختانه با تعاملی که بانکهای عامل داشته ایم، کار کارشناسی آن از طریق دستگاه های اجرایی انجام و مورد تصویب اعضاء قرار گرفته است و در نهایت جهت معرفی به بانکهای عامل ارسال شده اند.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان تصریح کرد: به طرح هایی که تسهیلاتی تا سقف 100 میلیون ریال پرداخت می شوند، طی تفاهمنامه ای که با دستگاه های مختلف از جمله گردشگری، سپاه و سایر دستگاه های دیگر انجام شده است، می بایست مستقیما به سپاه مقاومت بسیج شهرستان معرفی شوند و سپاه نیز به بانکهای عامل در خصوص اخذ تسهیلات ارجاع و اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *