۰

کل اخبار / ورزشی

رئیس اداره ورزش و جوانان سامان: مسابقات ورزشی سبب ایجاد ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی می شود

ژانویه 13, 2017 در 18:30 توسط

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان گفت: شرکت در برنامه ها و مسابقات ورزشی سبب ایجاد ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی در بین ورزشکاران خواهد شد.

photo_2017-01-12_22-48-50 (Copy)

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اردشیر جان نثار صبح امروز در نشست برنامه ریزی و هماهنگی هیات های ورزشی در شهرستان سامان که به مناسبت دهه مبارک فجر برگزار شد، با بیان اینکه ورزش از اهمیت ویژه ای در بین اقشار مختلف مردم برخوردار است افزود: اهمیت دادن به ورزش یک مقوله ایست که اگر پیشرفت و همگانی بودن آن در بین همه اقشار مختلف جامعه اثرگذار باشد، می تواند سبب رشد مولفه های قدرت در آن جامعه شود.

وی در این نشست بر لزوم هرچه بهتر برگزار نمودن برنامه های فرهنگی ورزشی با رویکردهای عمومی و همگانی بودن برنامه ها در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان تاکید کرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان گفت: شرکت در برنامه ها و مسابقات ورزشی سبب ایجاد ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی در بین ورزشکاران خواهد شد که در این راستا می توان با تدوین یک برنامه ریزی منسجم از تمامی این ظرفیت ها و پتانسیل های ورزشی در سطح شهرستان سامان استفاده نمود.

جان نثار به رویکردها و برنامه های ورزشی محور در این ایام اشاره کرد و برگزاری پیاده روی عمومی، برگزاری همایش 38 دوچرخه سوار با حمل پرچم در سطح شهر، برگزاری مسابقات دو همراه با حمل پرچم در سطح شهر، مسابقات فوتسال دسته جات آزاد و کارکنان دولت، برگزاری جشنواره هنرهای رزمی، برگزاری همایش خانوادگی سنگ نوردی، مسابقات هندبال، بسکتبال و والیبال چند جانبه، مسابقات پاورلیفتینگ، دیدار با خانواده های معظم شهدا، دیدار هیات های ورزشی با امام جمعه شهرستان سامان، شرکت جامعه ورزشی در راهپیمائی 22 بهمن و دهها مسابقه ورزشی را در ایام الله دهه مبارک فجر در این شهرستان را عنوان کرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *