۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

عدم وجود هتل مناسب جهت اسکان مسافران در شهرستان سامان

ژانویه 9, 2017 در 23:48 توسط

فرماندار شهرستان سامان گفت: عدم وجود هتل مناسب، نارسایی هایی در سطح شهرستان سامان جهت اسکان مسافران و گردشگران ایجاد کرده است.

img_7573-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی اردلی امروز در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان سامان با بیان اینکه این شهرستان به دلیل گردشگر پذیر بودن و دارا بودن اهمیت این موضوع، به عنوان مهمترین کانون گردشگری در شهرستان سامان افزود: ضرورت دارد جلسه ستاد خدمات سفر زودتر از موعد مقرر تا نزدیک شدن به سال جدید برگزار شود.

وی به تشکیل 10 کمیته در این ستاد اشاره کرد و اظهار داشت: کمیته هایی از جمله حمل و نقل، خدمات امداد و نجات، خدمات انتظامی و امنیتی، ترافیک شهری، هماهنگی امور شهرداری و دهیاری ها، برنامه ریزی و آمار، خدمات اسکان و رفاه، نظارت بر تنظیم بازار، ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات، کمیته خدمات بهداشتی سلامتی و محیط زیست و نیز کمیته اطلاع رسانی همه موظف هستند قبل از شروع سال جدید نمایندگان خود را در نقاط تاریخی، تفریحی و گردشگری از جمله پل تاریخی زمانخان و روستای هـوره در بخش زاینده رود حضور یابند و نسبت به ارائه خدمات سفر به گردشگران اقدام نمایند.

صالحی اردلی افزود: شهرستان سامان با توجه به ظرفیت ها و پتانسیل های که داراست آمادگی لازم را برای پذیرایی از مسافران و گردشگران در نوروز و تابستان سال آینده خواهد داشت.

فرماندار شهرستان سامان عدم وجود هتل های مناسب در جهت اسکان مسافران و گردشگران به این شهرستان را یادآور شد و اذعان داشت: نارسایی هایی در سطح شهرستان سامان از این قبیل وجود دارد که با وجود آنکه خانه های استیجاری در این شهرستان وجود دارد به اندازه کافی جوابگوی اسکان مسافران و گردشگران نیست.

وی با تاکید بر اینکه ما باید به سمتی حرکت کنیم که بتوانیم با اخذ مجوزهایی از مردم این شهرستان این امکانات را فراهم کنیم اظهار داشت: اگر همکاری مردم در این راستا نبود، شاید توفیقات بیشتری در این زمینه حاصل نمی شد.

صالحی اردلی افزود: خوشبختانه در سنوات گذشته حمایت، همراهی و مشارکت مردم  را در زمینه ایجاد خدمات رسانی به گردشگران ارائه کردیم و مشکلات خاصی در این زمینه نداشتیم و امید است همواره با مشارکت های مردمی بتوانیم سال خوبی را در شهرستان سامان در پیش رو داشته باشیم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *