۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

نصب تمثال شهدای شهر سامان تا پایان سالجاری

ژانویه 9, 2017 در 22:20 توسط

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های شهرکرد، سامان و کیار گفت: نصب تمثال شهدای شهر سامان تا پایان سالجاری در بلوار معلم این شهر نصب خواهد شد.

img_7565-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اسماعیل عسگری امروز در نشست ستاد کارگروه ایثار و شهادت در شهرستان سامان با بیان اینکه عزت و احترام مردم ایران در دنیا مرهون فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگران است افزود: ما باید تلاش کنیم ایثار و فداکاری های آنان را به نسل جوان امروزی منتقل کنیم.

وی با عنوان اینکه در این نشست مصوبات مطلوبی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در این شهرستان به تصویب رسیده است، افزود: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان سامان، نصب تمثال مبارک شهداء شهر سامان با هماهنگی دستگاه های اجرایی از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران و شهرداری سامان تا پایان سالجاری در بلوار معلم این شهر نصب خواهد شد.

عسگری مرمت و بازسازی گلزار مطهر شهدا در این شهرستان را یادآور شد و با بیان اینکه در این راستا اعتباراتی در نظر گرفته شده است افزود: بخشداران مرکزی و زاینده رود با بررسی هایی در این خصوص و با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های شهرکرد، سامان و کیار اظهار داشت: در این نشست مصوب شد معابر عمومی شهر سامان با نامگذاری شهدای شهر انجام شود و نام کمربندی شهر سامان با نام شهید ذالک زاده توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: با هماهنگی های انجام شده با شهردار سامان مکانی را بر اساس دستورالعمل های صادره نسبت به تدفین ایثارگران و خانواده های شهداء در قطعه ایثار انجام می گیرد.

عسگری ادامه داد: در دهه مبارک فجر، سرکشی از خانواده های شهدا و ایثارگران با هماهنگی فرماندار شهرستان سامان و بنیاد شهید و امور ایثارگران انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *