۰

علمی / کل اخبار

مرکز جهاد دانشگاهی شهرستان سامان افتتاح شـد

دسامبر 21, 2016 در 19:10 توسط

با حضور فرماندار سامان و رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و مدیران دستگاه ها و ادارات شهرستان سامان مرکز آموزشی جهاد دانشگاهی سامان پس از گذران موفق دوره آزمایشی افتتاح شد.

img_7003-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، سعید صالحی‌ اردلی ظهر امروز در آیین افتتاحیه مرکز جهاد دانشگاهی سامان با بیان اینکه این شهرستان به چند دلیل مستحق و درخور رابطه با مسائل علمی، پژوهشی و تحقیقاتی است، افزود: این شهرستان در وهله‌ اول به دلیل دارا بودن ظرفیت‌های علمی و پذیرش تحقیقات در راستای ایجاد مراکز آموزشی و دانشگاهی به وظیفه‌ی خود در رابطه با مردم جامه عمل پوشاند.

فرماندار سامان تصریح کرد: پذیرش‌های مردمی، حمایت و هدایت‌های خاص خود مردم هستند که با ظرفیت‌هایی که در رابطه با مسائل دانشگاهی، علمی و تحقیقاتی وجود دارد عنوان خاصه‌های مهم و زیرساختی که در هر جایی مراکز علمی و پژوهشی تاسیس و راه‌اندازی می‌شود قطعاً توسعه را به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: اعتقاد بر این است که توسعه بدون مراکز علمی و استفاده از این ظرفیت‌های دانشجویی محقق نخواهد بود، و این ظرفیت‌ها در بین مردم این شهرستان وجود دارد و ما آن را به فال نیک می‌گیرم.

فرماندار شهرستان سامان با اشاره به اینکه امروز شاهد تحقق یکی از آرمان‌های مردم شهرستان سامان هستیم خاطرنشان کرد: امید است در راستای توسعه این شهرستان گام‌های روز افزون برداریم.

صالحی‌اردلی افزود: بحث توسعه در سطح استان چهارمحال و بختیاری در سال‌های بعد از انقلاب به خصوص در زمینه ایجاد زیرساخت ایجاد شده است که اگر در این خصوص برآورد شود، در دورترین روستای استان زیرساخت‌های اصلی از جمله آب، برق، گاز و سایر امکانات قرار گرفته است.

وی به گسترش شتاب در توسعه در شهرستان سامان اشاره کرد و اظهار داشت: در راستای ایجاد مراکز علمی و دانشگاهی شاید به آن حد نرسیده‌ایم ولی با ایجاد مراکز علمی و دانشگاهی قطعاً به خوبی به دنبال شتاب در توسعه این شهرستان هستیم.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *