۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

آئین گرامیداشت «شهید رستم صادقی» در شهرستان سامان برگزار شـد

نوامبر 26, 2016 در 22:06 توسط

همزمان با هفته بسیج، آئین گرامیداشت شهید رستم صادقی با عنوان آبروی محله در دهستان چم چنگ از توابع بخش مرکزی شهرستان سامان برگزا شـد.

817614_111

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از بسیج، به همت سپاه ناحیه سامان، مراسم و آئین آبروی محله، یادواره جهادگر شهید رستم صادقی، با همراهی و حضور فرمانده و جاشین سپاه ناحیه سامان، فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و اقشار بسیج شهرستان سامان در منزل این شهید والا مقام واقع در دهستان چم چنگ از توابع شهرستان سامان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، جاشین سپاه ناحیه سامان و جمعی از مسئولین بسیج شهرستان سامان با همراهی اهالی مردم شریف و ولایتمدار دهستان چم چنگ با حضور بر سر تربت پاک شهید جهادگر رستم صادقی، قرائت فاتحه و عطر افشانی قبر مطهر ، ادای احترام کردند.

در بخش دیگری از این آئین سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی، فرمانده سپاه ناحیه سامان به همراه فرماندار، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از مسئولین و اقشار بسیج شهرستان سامان در منزل این شهید والا مقام حاضر شده و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهدای عظیم القدر، از مقام شامخ این شهید والا مقام تجلیل و ادای احترام کرد.

در بخشی از این آئین معنوی ، از همسر و فرزندان شهید رستم صادقی به واسطه صبر و پایداریشان با اهداء لوح سپاس، قدردانی شد .

در ادامه آئین آبروی محله، یادوراه شهید رستم صادقی با حضور دکتر بسیج، مسئول بسیج اساتید استان چهارمحال و بختیاری و جانشین و برخی از مسئولین سپاه ناحیه سامان در محل مسجد جامع دهستان چم چنگ برگزار گردید.

817610_559

مسئول بسیج اساتید استان که در جمع اهالی ولایت مدار سخن می گفت، با اشاره به جایگاه شهدا در جامعه و نقش مهم آنان حتی پس از شهادتشان، گفت: هر جا که از شهید و شهادت فاصله ای بوجود آمده ، فساد آنجا دامن گیر شده است .

وی افزود: شهدا آبروی ملتند چرا که عزت و اقتدار ایران اسلامی هم مدیون همین شهداست و بر ما تکلیف است که همیشه یاد و خاطره شهدا را گرامی بداریم و همواره با اقدام و عمل در تمام صحنه های سازندگی میهن عزیزمان ، ادامه دهنده راه شهیدان و قدردان خانواده های معظم آنان باشیم.

مسئول بسیج اساتید استان افزود: ارزش هایی که شهدا برای دفاع از ما به یادگار گذاشتند، ایمان ، تقوا، جهاد در تمام عرصه های مقاومتی، در سایه اطاعت فرامین ولایت فقیه است و امروز دشمن، دقیقا با تمام توان موجود خود از طریق های گوناگون به خصوص جنگ نرم به دنبال آن است فرهنگ جامعه و ارزش هایی که ما برای آنها خون داده ایم را دچار تزلزل و آسیب کند که البته مردم ما به خصوص جوانان غیور و مومن ما به لطف الهی و مجهز شدن به بینش و بصیرت کافی، در این جبهه نیز پیروز میدان خواهند بود.

در این آئین، مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) با خواندن اشعار حماسی یاد و خاطره شهدای مدافع حرم را گرامی داشت.

انتهای پیام/

 

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *