۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

مردم شهرستان سامان به مهمانی لاله های گلگون کفن رفتند

نوامبر 25, 2016 در 14:03 توسط

مردم شهرستان سامان در پنجمین روز از هفته بسیج ، عصر پنجشنبه به گلزار شهدای سامان رفتند و مهمان لاله های گلگون کفن وطن شدند.

5_hyr2qzi2-qta

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اقشار مختلف مردم شهرستان سامان با وجود سرمای هوای پاییز، در چهارمین روز از آذر سال 95 با حضور در گلزار شهدا یاد آنان را گرامی داشتند.

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان سامان در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر گفت: شهدا نقش موثري در اعتلاي ارزش هاي ديني و اعتقادي داشتند و ما در هر حال وظيفه داريم پاسدار خون شهدا باشيم و زنده نگه داشت ياد و خاطره شهدا و تجديد بيعت با آنها وظيفه همه ماست.

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی خاطر نشان کرد: امروز بسيجيان با اخلاص و پيروي از ولايت فقيه ادامه دهنده راه شهدا هستند و همه ما به نام بسيج و اين که بسيجي هستيم افتخار مي کنيم .

وي بافزود: بسيجيان که سربازان واقعي ولي فقيه هستند همواره در مسير امام حسين (ع) گام بر مي دارند و دغدغه آنها حفظ آرمان ها و ارزش هاي انقلاب اسلامي است و حضور آنان در گلزار شهدا نشاندهنده آن است که از خون شهداي گرانقدر پاسداري کرده و از اين راه لحظه اي غافل نمي شوند .

در این آیین که در سراسر گلزارهای شهدای استان برگزار شد، اقشار مختلف مردم، خانواده شهداء، ایثارگران و رزمندگان، با گلاب ناب، قبور مطهر شهداء را عطرافشانی کردند و با اهدا شاخه های گل به قبور شهدا،پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز درآوردند.

در این آیین، مردم استان با تجدید میثاق آرمان های والای امام راحل(ره) و شهیدان هشت سال دفاع مقدس، قبور مطهر دو هزار و 440 شهید در 283 گلزار شهدای شهرستان های شهرکرد، بروجن، اردل، فارسان، کوهرنگ، لردگان و کیار ،سامان و بن چهارمحال و بختیاری را غبارروبی و عطرافشانی کردند.

انتهای پیام/

img_6408-copy

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *