۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

پدر شهید «قاسم بهرامی سامانی» آسمانی شـد + تصاویـر

نوامبر 4, 2016 در 17:00 توسط

پدر شهید گرانقدر «قاسم بهرامی سامانی» دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
65655555-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، مراسم تشییع و خاک‌سپاری پیکر پاک «اسماعیل بهرامی سامانی»، ظهر امروز با حضور مردم شهید پرور سامان و جمعی از خانواده‌های شاهد، فرمانده ناحیه سپاه شهرستان سامان برگزار شد.

مرحوم «اسماعیل بهرامی سامانی» پیش از ظهر امروز بر اثر پیری و کهولت سن در سن 93 سالگی دعوت حق را لبیک و به فرزند شهیدش پیوست.

به گزارش سامانِ بـرتـر، شهید «قاسم بهرامی سامانی» در دوم فروردین سال 1345 در خانواده ای متوسط در شهر  فرهنگ و ادب سامان دیده به جهان گشود؛ وی از همان دوران کودکی در حد توانی که داشت در امور کشاورزی همراه پدرش در مزرعه مشغول به کار بود و با دلسوزی در خدمت خانواده به انجام فعالیت می پرداخت.

شهید «قاسم بهرامی سامانی» تحصیلات خود را از مقطع ابتدایی تا پایان متوسطه در شهر سامان به اتمام رساند.

وی پس از اعزام به جنگ تحمیلی در هفتم مردادماه سال 1365 بر اثر اثابت گلوله به بدن در جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل گشت.

در فرازی از وصیت نامه این شهید والا مقام می خوانیم که «سلام مرا به رهبر عزیرم امام خمینی (ره) برسانید و بگویید تا آخرین قطره خونم از سنگرهای اسلام دفاع می کنم و با خدا پیمان می بندم که در تمامی عاشوراها و در تمامی کربلاها با امام حسین علیه السلام همراه باشم تا زمانی که احکام اسلام و قرآن را در زیر پرچم حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف به اجرا در آوریم».

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

img_6187-copyimg_6183-copy

img_6191-copy

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *