۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

رزمایش الی بیت المقدس 5 در شهرستان سامان برگزار می شود

اکتبر 28, 2016 در 16:49 توسط

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان از برگزاری رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 در روزهای 13 و 14 آبان در این شهرستان خبر داد.

IMG_0290

سرهنگ دوم پاسدار عباس رحیمی در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر اظهار کرد: رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 با حضور گردان های رزمایشی بیت المقدس و کوثر و مسئولان شهرستان سامان روزهای پنجشنبه و جمعه سیزدهم و چهاردهم آّبان ماه جاری در منطقه اردوگاه قدس سامان و هنرستان شهید ذبیحی سامان برگزار می شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان اضافه کرد: در این رزمایش بزرگ گردان های بیت المقدس قدرت و توان خود را به نمایش می گذارند و به همه بدخواهان نظام و انقلاب اسلامی خواهند فهماند که سرزمین ایران اسلامی اگر توسط آنها تهدید شود تبدیل به گورستان آنها می شود.

سرهنگ رحیمی افزود: امروز مردم مسلمان و انقلابی ایران اسلامی در سرزمین مجاهدت های خاموش و به رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هر گونه تهدید دشمن را به شدیدترین نحو ممکن پاسخ خواهند داد.

وی به برنامه های این رزمایش اشاره کرد و گفت: از مهمترین برنامه های رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس 5 در شهرستان سامان اجرا کلاس های عقیدتی، انجام تاکتیک‌های رزمی، فرهنگی و آموزش‌های ارائه شده به بسیجیان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان به اهداف این رزمایش اشاره کرد و افزود: ارتقای سطح توانایی و آمادگی نیروهای بسیجی و مردمی و همچنین تمرین آمادگی بسیجیان در مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان از مهمترین اهداف رزمایش بزرگ الی بیت المقدس در شهرستان سامان است.

رزمایش بزرگ الی بیت المقدس 5 با هدف تمرین و سنجش میزان آمادگی نیروهای بسیجی برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمنان در شهرستان سامان برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *