۰

طبیعت و گردشگری / کل اخبار

بیستمین باغ گردشگری در شهرستان سامان افتتاح شـد

اکتبر 23, 2016 در 20:19 توسط

فرماندار شهرستان سامان از افتتاح بيستمين باغ گردشگري در روستاي ياسه چاه در شهرستان سامان خبر داد.

5_cirmpboy-jjq

سعيد صالحي اردلي در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر با بيان اينکه بيستمين باغ گردشگري شهرستان سامان در روستاي ياسه چاه با اعتباري بالغ بر 500 ميليون ريال تسهيلات از صندوق کار آفريني اميد، راه اندازي شد، اظهار داشت: با افتتاح اين باغ گردشگري زمينه اشتغال 20 نفر در اين مجموعه فراهم شده است.

صالحي افزود: اين باغ گردشگري در دو هکتار در حاشيه رودخانه زاينده رود در روستاي تاريخي ياسه چای راه اندازي شده است.

وي با بيان اينکه در حال حاضر 20 مجوز رفتينگ در شهرستان سامان صادر شده است اظهار داشت: باشگاه رفتينگ در روستاي صادق آباد با اعتباري بالغ بر  300 ميليون ريال افتتاح شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان سامان هدف از افتتاح باغ گردشگري و باشگاه رفتينگ در شهر ستان سامان را استفاده از پتانسيل هاي گردشگري، جذب گردشگري و توسعه زير ساخت هاي گردشگري در شهرستان سامان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: باشگاه رفتينگ در شهرستان سامان در جهت ترويج قايقراني، ايجاد شور و نشاط و جذب گردشگر در شهرستان سامان راه اندازي شده است.

فرماندار سامان با بيان اينکه اين شهرستان در زمينه گردشگري در سطح استان حرف اول را مي زند ، تصريح کرد: بايد توسعه هاي گردشگري در اين شهرستان رو به افزايش باشد و فعاليت در راستاي گردشگري در اين شهرستان يکي از موارد عملياتي کردن اقتصاد مقاومتي در شهرستان سامان است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *