۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

ابوترابی فرد: قدرت سیاسی ابزاری برای دفاع از مظلوم است

اکتبر 6, 2016 در 22:55 توسط

نایب رئیس سابق مجلس شورای اسلامی و عضو هیات عالی حل اختلاف و تنظیم روابط قوای سه گانه گفت: قدرت سیاسی ابزاری برای دفاع از مظلوم است و ایستادگی در برابر ظالم و ایران همواره از مظلوم دفاع خواهد کرد.

img_4857-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، حجت الاسلام سید حسن ابوترابی فرد عصر پنجشنبه در یادواره شهدای شهرستان سامان در دهستان شوراب صغیر افزود: براساس همین قدرت سیاسی ، ایران از جبهه مقاومت در برابر جبهه استکبار و مزدوران آن دفاع می کند.
وی گفت: از این رو ایران در برابر زیاده خواهی آمریکا، رژیم اشغالگر قدس و عربستان در منطقه ایستاده است و از مردم بی دفاع و مظلوم سوریه ، عراق، یمن ،بحرین و جبهه مقاومت لبنان دفاع می کند و در برابر ظالم ایستاده است.

ابوترابی فرد گفت: امروز دلارهای نفتی عربستان همراه با حمایت های نظامی آمریکا و رژیم اشغالگر قدس از تکفیری ها راه به جایی نبرده است و این توطئه های آنان خنثی شده است.

وی با تاکید بر اینکه از عربده کشی آمریکا نباید هراسی داشت گفت: بسیاری از تحلیلگران سیاسی معتقد بودند که سوریه و عراق در چند ماه در برابر گروه های شورشی تکفیری شکست خواهند خورد، اما تمام این تحلیل ها با مقاومت و استقامت مردم شکست خورد و همه توطئه های آمریکا و مزدورانش در منطقه نقش بر آب شد.

این فعال سیاسی اظهار کرد: در نظام اسلامی، دولت اسلامی شکل می گیرد و دولت اسلامی باعث شکل گیری امت اسلامی می شود که هنوز تا شکل گیری دولت اسلامی فاصله وجود دارد.

به گفته وی، اگر تربیت خدایی باشد و حکومت، قضاوت ، قانونگذاری و اجرایی براساس این تربیت الهی و خدایی شکل بگیرد، دولت اسلامی محقق می شود و براساس این تربیت خدایی و الهی باید به مردم خدمت کرد.

وی گفت: هشت سال دفاع مقدس نیز به دلیل همین تربیت خدایی و الهی جوانان شکل گرفت و این پایداری و استقامت در راه خدا بسیار ارزشمند است.

به گزارش سامانِ بـرتـر، در این یادواره که جمعی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و فرماندهان و خانواده شهدا حضور داشتند، یاد و خاطره شهیدان هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم گرامی داشته شد.

چهارمحال و بختیاری در طول هشت سال دفاع مقدس دو هزار و 437 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *