۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

معاون بازرسی نزاجا در سامان: دفاع مقدس نمونه ای از زبونی مستکبران جهان بود

سپتامبر 26, 2016 در 22:46 توسط

امیر سرتیپ علی محمد قاسمی، گفت: ملت مبارز با روحیه ی جهادی و استکبار ستیزی توانسته بر استکبار جهانی فایق بیاید.

702419_516

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از بسیج، همزمان با هفته دفاع مقدس، صبحگاه مشترک نیرهای مسلح سامان با حضور امام جمعه، فرماندار و مسئولین این شهرستان در دبستان شهید ریاحی برگزار شد.

امیر سرتیپ علی محمدقاسمی، مسئول معاونت بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این مراسم صبحگاه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، سالروز حماسه ی دلاور مردی های رزمندگان اسلام و ملت شریف ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس را تبریک گفت.

امیر سرتیپ محمدقاسمی، افزود: ملت مبارز و متدین ایران اسلامی همواره با روحیه ی جهادی، عاشورایی، بیداری اسلامی، استکبار ستیزی و دفاع از حق و نیز شهادت طلبی توانسته است بر تمام مشکلات و نابرابری ها که از سوی ایادی استکبار بر ایران اسلامی تحمیل می شود فایق بیاید.

معاون بازرسی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس، نمونه ای از زبونی مستکبران جهان بود که به لطف خدا و وحدت کلمه آحاد ملت بزرگوار ایران اسلامی با پیروی محض از ولایت مطلقه ی فقیه موجبات رسوائی آنان را در دنیا فراهم ساخت .

وی، خاطر نشان ساخت: اکنون نیز ملت سربلند ایران اسلامی، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیجیان برای صیانت از اسلام عزیز و ارزش های والا و مقدس آن از تمام ظرفیت ها و مولفه های جهادی و معنوی برخوردار است و گوش به فرمان ولی امر مسلمین بوده و هستند و از هیچ تلاشی در این راه دریغ نخواهند کرد.

در پایان این مراسم از چند پیشکسوت عرصه ایثار ، جهاد و دفاع مقدس شهرستان سامان تجلیل شد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *