۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

یادواره شهدای هنرمند در شهرستان سامان برگزار شد

سپتامبر 26, 2016 در 19:52 توسط

یادواره شهدای هنرمند چهارمحال و بختیاری و شهید شاخص بسیج هنرمندان توسط سازمان بسیج هنرمندان این استان در گلزار شهدای شهر سامان برگزار و از خانواده شهدا در این آئین تجلیل شد.

27904

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایسنا، در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دو هزار شهید هنرمند کشور و 11 شهید هنرمند استان، اظهار کرد: نقش هنرمندان در هشت سال دفاع مقدس بی‌بدیل است.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری این یادواره را انتقال فرهنگ ایثار و گرامیداشت شهدای هشت سال دفاع مقدس از جمله شهدای شاخص بسیج هنرمندان در سال جاری، شهید بهرامی و شهید کبیری اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: دیدار با خانواده شهدای دفاع مقدس، معرفی شهدای شاخص سال جاری در قالب بروشور و بنر، مداحی و پخش سرود با موضوع شهدا از دیگر برنامه‌های بسیج هنرمندان در این یادواره است.

بیگی افزود: حضور هنرمندان در گلزار شهدا شهرکرد و تجدید پیمان هنرمندان شرکت‌کننده با آرمان‌های شهدای انقلاب و دفاع مقدس، استفاده از فضای معنوی گلستان شهدا، تجلیل از خانواده شهدای مدافع حرم، تجلیل از یکی از خانواده‌های شهدای منا و رونمایی از سرود بسیج هنرمندان با موضوع مدافعان حرم از برنامه‌های بسیج هنرمندان استان در اختتامیه جشنواره ملی ادبیات داستانی بسیج است.

در ادامه این آئین، یادگار هشت سال دفاع مقدس در استان، اظهار کرد: انقلاب ایران سرمشق جهانی شد و در پرتو آن، ملت‌های دنیا مسیر را شاختند.

ایوب زمانی با اشاره به اینکه امروز دنیای استکبار می‌خواهد قبح اطاعت از کفار را بشکند، تصریح کرد: وظیفه هر روز ما این است که به وسیله قرآن با کفار مقابله کنیم.

وی خاطرنشان کرد: کتابی که توسط شهدای هنرمند در دفاع مقدس ورق خورد مایه افتخار است.

زمانی گفت: انقلاب اسلامی، مقدمه‌ساز حکومت جهانی مهدوی است.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *