۰

کل اخبار / ورزشی

اولین نشست هیات های ورزشی شهرستان سامان برگزار شـد

سپتامبر 11, 2016 در 21:30 توسط

اولین نشست هیات های ورزشی شهرستان سامان برگزار شـد.

photo_2016-09-12_02-42-42-copy

به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، اولین نشست هیات های ورزشی شهرستان سامان بعد ازظهر یکشنبه با حضور معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری و رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان و مسئولین هیات ورزشی این شهرستان برگزار شـد.

در این نشست، اردشیر جان نثار رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان ضمن تبریک فرا رسیدن روز عرفه و عید سعید قربان، به مسایلی در خصوص ساماندهی هیات های ورزشی، تشکیلات و کادر هیات ها، لزوم توجه به آئین نامه هیات های ورزشی در این شهرستان پرداخت.

وی همچنین در خصوص برنامه های ورزشی و فرهنگی در شش ماهه دوم سال جاری در دو بخش برنامه های تخصصی هیات ها و انجام برنامه های فرهنگی ورزش، در مناسبت های مختلف ازجمله هفته دفاع مقدس، هفته تربیت بدنی، دهه فجرانقلاب اسلامی، هفته بسیج و… برنامه ها و خواسته های اداره توسط سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان سامان مطرح شد.

در ادامه این نشست تورج نظیفی معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان نیز در خصوص نحوه فعالیت هیات های ورزشی پرداخت و در این راستا قول مساعد در جهت کمک های مالی و تجهیزاتی در آینده ای نزدیک به شهرستان سامان را داد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، پیاده روی خانوادگی، مسابقات ورزشی کارکنان دولت در رشته تنیس روی میز، جشنواره هنرهای رزمی، جشن باستانی، جشنواره بزرگ ژیمناستیک ،مسابقات فوتسال و فوتبال، دیدار با خانواده شهدا، بازدید از خانه سالمندان و… از مهمترین مصوبات این نشست جهت اجرای آن در هفته ی جاری بود که در این راستا مقرر شد پس از انجام ارزیابی عملکرد سال 1395 هیات ها، از هیات های برتر درسال جاری تجلیل و قدردانی شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *