۰

کل اخبار / ورزشی

تودیع و معارفه مدیر ورزش و جوانان شهرستان سامان برگزار شـد

سپتامبر 4, 2016 در 16:29 توسط

‌صبح امروز «اردشیر جان نثار» به عنوان مدیر ورزش و جوانان شهرستان سامان منصوب شد.

photo_2016-09-04_16-24-03 (Copy)
به گزارش خبرنگار سامانِ بـرتـر، صبح امروز آیین تودیع و معارفه مدیر ورزش و جوانان شهرستان سامان با حضور فرماندار، مدیر کل ورزش و جوانان و روسای هیات های این شهرستان برگزار شد.
فرماندار شهرستان سامان با اشاره به لزوم برنامه ریزی در حوزه ورزش گفت: مطالبات عمومی جوانان در حوزه ورزش قابل توجه و نیازمند توسعه زیر ساخت های ورزشی، برنامه ریزی مدون و شناسایی استعدادهای این منطقه است.

سعید صالحی اردلی با اشاره به ظرفیت های بالای فرهنگی، ورزشی در این شهرستان افزود: با توجه به سرانه ورزشی پایین این شهرستان، مدیریت اماکن ورزشی ادارات مختلف بسیار ضروری است؛ زیرا به راحتی نمی توان از کنار علاقه مندان به ورزش و تامین مطالبات به حق جوانان گذشت.

مدیر کل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری نیز در ادامه گفت: شهرستان سامان ظرفیت های بالایی به خصوص در گردشگری ورزشی دارد و مکان بسیار مناسبی برای برگزاری اردوی تیم های ملی است.

عبدالرحمن قاسمی عضویت بالای جوانان و ورزشکاران قایقرانی این شهرستان در تیم های ملی را بسیار مهم دانست و افزود: ورزش در این شهرستان به علل مختلف دارای کاستی هایی است که امیدواریم با همکاری مسئولین شهرستانی به جایگاه مناسبی در این شهرستان برسیم.

در حاشیه این مراسم، بهروز جمشیدی، مدیر اسبق ورزش و جوانان شهرستان سامان به ارائه گزارش مختصری از عملکرد خود در این خصوص پرداخت.

در ادامه این مراسم، ضمن تقدیر از خدمات بهروز جمشیدی، معارفه «اردشیر جان نثار» به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان سامان با حضور فرماندار، مسئولین شهرستانی و هیات های ورزشی برگزار شد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، «اردشیر جان نثار» متولد 1347 است و از سال 1364 فعالیت ورزشی خود را با رشته هندبال آغاز کرد و در سال 1375 نیز با استفاده از قانون استخدام قهرمانان به جمع پرسنل تربیت بدنی سابق پیوست.

در پرونده ورزشی اردشیر جان نثار می توان به مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد، مدیریت روابط عمومی، بازرسی و امور اداری تربیت بدنی سابق و همچنین داوری بین المللی هندبال اشاره کرد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *