۰

ایثار و شهادت / کل اخبار

اعزام راهیان نور غرب کشور از شهرستان سامان

سپتامبر 3, 2016 در 10:45 توسط

اولین کاروان راهیان نور از شهرستان سامان عازم مناطق عملیاتی غرب کشور شد.
655340_847

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از بسیج، فرمانده سپاه ناحیه سامان در حاشیه اعزام زائران سرزمین نور، گفت: کاروان راهیان نور متشکل از 45 نفر از خانواده های معظم شهدا و بسیجیان عازم مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور شدند.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: بازدید از مناطق عملیاتی استانهای ایلام، کرمانشاه و کردستان برای زائران این کاروان پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، آشنایی بیشتر نسل جوان با رشادت ها و ایثارگری های رزمندگان اسلام، مقابله با جنگ نرم دشمنان، از اهداف برگزاری اردوهای راهیان نور است.

رحیمی، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری، گفت: معظم له از توسعه حرکت راهیان نور ابراز خرسندی فرمودند و برگزاری اردوهای راهیان نور را یک حرکت بسیار بابرکت خواندند.

وی افزود: از آنجایی که نباید اجازه داد حماسه عظیم دفاع مقدس دستخوش فراموشی و تحریف شود، به همین مناسبت اردوهای راهیان نور زمینه زیارت با معرفت مناطق عملیاتی را فراهم می کند.

گفتنی است: اردوهای راهیان نور غرب کشور به مدت چهار شبانه روز با برنامه های متنوع فرهنگی، بصیرتی، حضور در رزمایش شبانه و بازدید از مناطق مختلف عملیاتی و زیارتگاه های شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *