۱

کل اخبار / ورزشی

مسابقات شنای استانی به میزبانی شهرستان سامان بزودی برگزار خواهـد شد

سپتامبر 3, 2016 در 01:47 توسط

رئیس استخر شنای شهید نعمت الله اکبری سامانی گفت: پس از آبگیری مجدد آب استخر، مسابقات شنا را در رده های سنی مختلف در بین شهرستان های استان در اولین سانس به میزبانی شهرستان سامان بزودی برگزار خواهیم کرد.

IMG_4458 (Copy)

علیرضا شهریاری در گفتگو با خبرنگار سامانِ بـرتـر افزود: از زمان تحویل استخر که قریب به دو ماه از آن می گذرد نسبت به ضد عفونی و پاکسازی استخر اقدام نمودیم که این مهم با هدف جلب رضایت و ایجاد توسعه ورزش شنا در بین مردم بوده است.

وی با اشاره به اینکه آب استخر شنای شهید نعمت الله اکبری سامانی قریب به سه سال تعویض نشده است اذعان داشت: از زمان تحویل و واگذاری این استخر به بنده، کف آن کاملاً سبز شده بود که از زمان ضد عفونی نمودن استخر تا به کنون راهی پیش نبرده ایم تا اینکه به ناچار با دعوت چند نفر قواص از شهرستان های دیگر کار پاکسازی کف استخر را به مدت سه روز انجام دادیم که متاسفانه مجدداً نتیجه هم در بر نداشت.

شهریاری افزود: طی نشستی که هفته ی گذشته با فرماندار سامان و برخی از مسئولین شهرستان مبنی بر وضعیت آب استخر داشتیم، مقرر شد آب استخر تخلیه و سپس ضد عفونی و آبگیری شود.

رئیس استخر شنای شهید نعمت الله اکبری سامانی در ادامه خاطر نشان کرد: در 10 شهریور ماه جاری با انتشار اطلاعیه های از پیش اعلام شده در رسانه ها و فضای مجازی در شهرستان سامان، کار تخلیه آب استخر را اطلاع رسانی کردیم که کار آبگیری آب استخر منوط به مجوز اداره آبفای شهرستان سامان است.

شهریاری به مشکلات پیش رو در استخر شنای شهید نعمت الله اکبری سامانی اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه مهلت 6 روزه جهت تعویض و آبگیری استخر داده شده است اما پاره ای از مشکلات در این مکان وجود دارد و آن اینکه سقف سرپوشیده استخر دارای مشکلاتی است و می بایست با نصب داربست، نسبت به تعمیر اساسی آن اقدام نمود.

وی در ادامه یادآور شد: پروژکتورها و روشنایی های سالن استخر شنا نیز دارای مشکلاتی است و با ولتاژ بسیار بالا در حال کاردهی هستند که می بایست اقدام به تعویض آنها نمود.

رئیس استخر شهید نعمت الله اکبری سامانی در ادامه ی این گفتگو، یک خبر خوش برای ورزشکاران به ورزش شنا در شهرستان سامان داد و آن اینکه پس از آبگیری مجدد آب استخر، مسابقات شنا را در رده های سنی مختلف در بین شهرستان های استان در اولین سانس به میزبانی شهرستان سامان بزودی برگزار خواهیم کرد.

به گزارش سامانِ بـرتـر، استخر شهید نعمت الله اکبری سامانی در دهه فجر سال 1391 به بهره برداری رسید که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های ورزشی شهرستان سامان به نام شهید سرلشکر خلبان نعمت‌الله اکبری سامانی نامگذاری شد.

بر این اساس، میزان اعتبارات هزینه شده به منظور احداث این استخر، افزون بر 16 میلیارد و 900 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است که این پروژه جزو مصوبات سفر اول ریاست جمهوری در دولت دهم به چهارمحال و بختیاری بود که احداث این پروژه ورزشی با مساحت 2 هزار و 850 متر و زیربنای یک هزار و 850 متر از سال 1386 آغاز و پس از گذشت چهار سال از زمان بهره برداری آن، تا به امروز مورد استفاده ورزشکاران و ورزش دوستانی سامانی به ورزش شناست.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

 

+

۱ دیدگاه

  1. نفیر

    on سپتامبر 3, 2016 - پاسخ

    غواص صحیح است.

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *