۰

خبر استانی / کل اخبار

شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه رودخانه های چهارمحال و بختیاری اجرایی می شود

آگوست 2, 2016 در 00:07 توسط

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه رودخانه های این استان به ویژه در حوضه زاینده رود و کارون اجرایی می شود.

82171776-70906780

به گزارش سامانِ بـرتـر و به نقل از ایـرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در شورای حفاظت کیفی زاینده رود و حفاطت منابع آب چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب روستایی باید به منظور جلوگیری از آلودگی آب آشامیدنی نسبت به اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه رودخانه های استان اقدام لازم را انجام دهد.

وی افزود: به همین منظور باید برای جذب اعتبارهای ملی و هزینه کرد آن در اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب روستاهای حاشیه رودخانه های چهارمحال و بختیاری اقدام شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ضروری است.

سلیمانی دشتکی تاکید کرد: در صورت مشارکت مردم روستاهای حاشیه رودخانه های چهارمحال و بختیاری، هزینه نصب پکیج تصفیه از منابع استانی و اعتبارهای ملی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور تامین می شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ظرفیت چهارمحال و بختیاری در بخش های مختلف بیان کرد: رفع مشکلات و مدیریت در حوزه های گوناگون مانند بحران آب می تواند در ارتقای همه جانبه و پایدار موثر باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز و برخورد جدی با متخلفان باید جزو اولویت های مسئولان استان در بخش های مختلف باشد.

وی عنوان کرد: مسئولان باید مراقب باشند در هیچ حوزه ای مجوز غیرمجاز و خلاف قانون صادر نشود.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: عمل به قانون همراه با زمینه سازی اجتماعی و امنیتی نقش مهمی در سرعت بخشی به روند توسعه در بخش های مختلف دارد.

وی ادامه داد: در این راستا شناسایی راهکارهای قانونی و استفاده از توان مردم، معتمدان، ریش سفیدان و تشکل های مردم نهاد می تواند در اجرای صحیح قانون تاثیر گذار باشد.

انتهای پیام/

سامانِ بـرتـر در کانال تلگرام راه اندازی شـد

دیدگاهتان را بنویسید

* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *